Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR141 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR141 TRW

JPR141 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
539.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

JPR141

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Ograniczenia producenta SAGINAW
Ø koła pasowego [mm] 140
Ilość żeber 6
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ciśnienie [bar] 80
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937388875

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR141 TRW

Koszt kaucji: 405.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: OPEL COMBO/MINIVAN, CORSA B, CORSA B/HATCHBACK, TIGRA 1.2/1.4/1.6 03.93-12.02
numery OEM:
OPEL      59 48 013
OPEL      5948013
OPEL      9 48 045
OPEL      90466998
OPEL      93175543
OPEL      R1700000
VAUXHALL      9 48 045
VAUXHALL      90466998
VAUXHALL      R1700000
zamienniki:
541 0095 20
brak
LuK - Aftermarket Service oHG
53531
brak
SPIDAN
21G46123
brak
CARDONE

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR141 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JPR141

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.