Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP138 trw

Przekładnia kierownicza JRP138 TRW

JRP138 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP138
Przekładnia kierownicza JRP138
2,028.00 zł 2,007.72 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

JRP138

producent:

TRW

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta TRW
Tryb pracy hydrauliczny
Długość całkowita [mm] 1298
Rozstaw śrub mocujących [mm] 396
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 40
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. czworokąt
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 18,5
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937901890

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP138 TRW

Koszt kaucji: 1,082.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny pasuje do: FORD FOCUS I 1.4-2.0 10.98-03.05
numery OEM:
FORD      1062127
FORD      1077633
FORD      1079350
FORD      1091471
FORD      1103041
FORD      1124082
FORD      1124225
FORD      1135074
FORD      1320525
FORD      1323623
FORD      1464937
FORD      3043520
FORD      3650609
FORD      3S41-3A500-AA
FORD      3S41-3A500-AB
FORD      4873461
FORD      6188862
FORD      6198476
FORD      6707420
FORD      87BB-3503-EB
FORD      87BB-3503-EC
FORD      91BB-3503-AA
FORD      98AG-3A500-AH
FORD      98AG-3A500-AJ
FORD      98AG-3A500-AK
FORD      98AG-3A500-AL
FORD      98AG-3A500-AM
FORD      R3S413A500AB
FORD      R98AG 3A500 AK

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP138 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRP138

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.