Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP632 trw

Przekładnia kierownicza JRP632 TRW

JRP632 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP632
Przekładnia kierownicza JRP632
1,414.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

6000000387, 6000022159, 68 00 000 804, 68 00 001 130, 69 00 000 064, 69 00 000 163, 69 00 000 223

numer części:

JRP632

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Ograniczenia producenta SMI
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
Długość całkowita [mm] 1183
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. bez zazębienia
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 18
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 24
Długość przegub osiowy [mm] 219
Rodzaj gwintu przegub osiowy Gwint zewn.
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M12x1,25
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937319329

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP632 TRW

Koszt kaucji: 1,082.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny pasuje do: VOLVO S40 I, V40; MITSUBISHI SPACE STAR 1.6-2.0 07.95-12.04
numery OEM:
VOLVO      30819099
VOLVO      30858493
VOLVO      30864664
VOLVO      30865610
VOLVO      30884299
VOLVO      30884424
VOLVO      30884426
VOLVO      8251800
VOLVO      8601646
VOLVO      8602080
VOLVO      8602139
VOLVO      8607646

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP632 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRP632

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.