Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » JTE703 trw

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE703 TRW

JTE703 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TRW
trw JTE703
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE703
JTE703
trw JTE703 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
40.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (33 ocen)
numer części:

JTE703

producent:

TRW

Długość [mm] 90
Gwint zewn. [mm] M14x1,5
Wymiar gwintu M12x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem lewostronnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
parzyste numery artykułów JTE728
nr EAN 3322937298051

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE703 TRW

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: OPEL OMEGA A, OMEGA B, SENATOR B 1.8-3.6 09.86-07.03

Prezentowana aktualnie część samochodowa znanej firmy produkującej podzespoły samochodowe TRW o numerze JTE703 z kategorii końcówka drążka sklepu z częściami samochodowymi e-autoparts.pl. Końcówka drążka JTE703 to jednen z podstawowych podzespołów wielu modeli nowoczesnych samochodów.
Normy jakości jakie utrzymywane są przy produkcji końcówek drążka jak i innych części dostarczanych przez TRW powodują, że ich jakość jest na wyjątkowo wysokim poziomie. Długie przebiegi pomiędzy naprawami, jakimi charakteryzuje się końcówka drążka JTE703, to efekt dużych wysiłków producenta TRW w zakresie jakości wykonania i zastosowania wysokiej jakości surowców przy produkcji.
Montaż końcówek drążka TRW JTE703 nie nastręczy żadnych problemów doświadczonemu mechanikowi samochodowemu dysponującemu niezbędnymi narzędziami do montażu.
Końcówka drążka JTE703 ma zastosowanie do samochodu OPEL CORSA Utility pick-up od 1996.01 oraz wielu innych modeli aut.
Dobieranie auto części nie zawsze jest proste. Jeżeli nie umiesz odpowiednio dobrać samodzielnie końcówki drążka do swojego samochodu zaufaj konsultantom o długoletnim stażu pracującym w naszym sklepie. Pomogą Ci w tym zadaniu, a Ty będziesz mógł się cieszyć szybką dostawą zamówionej części. Cena końcówki drążka JTE703 TRW po jakiej jakiej oferujemy tą część zamienną w naszym sklepie motoryzacyjnym, należy do najniższych na rynku, a jej dostawa realizowana przez firmę kurierską lub do paczkomatu nie zabiera więcej niż jednen do dwóch dni.
numery OEM:
OPEL      3 22 151
OPEL      3 22 171
OPEL      90334035
OPEL      90510639
VAUXHALL      90334035
VAUXHALL      90510639

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE703 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE703 TRW:

2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-29
 5/5
Szybki odbiór osobisty w punkcie. Dobra komunikacja SMS
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-27
 5/5
J/w
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-03
 5/5
Polecam ten produkt Trw pierwszy montaż
2021-11-27
 5/5
Dobra jakość, pasuje :)
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
2021-12-03
 5/5
Polecam. Dobra cena
2020-09-10
 4/5
Generalnie do firmy trw nie mam zastrzeżeń elementy zawieszenia wytrzymują dość długo, niestety tym razem w jednej końcówce drążka trafiła mi się pęknięta na szwie guma przegubu
2020-09-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-29
 5/5
Można pochwalić organizację sklepu i kolejny raz zamówiłem JAR7552 trw
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-29
 5/5
Kolejny raz kupiłem części trw i wszystko jest jak należy
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.