Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V20-0580 vaico

Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V20-0580 VAICO

V20-0580 Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts VAICO
vaico V20-0580
Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V20-0580
V20-0580
278.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

V20-0580

producent:

VAICO

Typ skrzyni biegów 6HP19Z
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubą spustową oleju
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Wysokość [mm] 115
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 6-biegowa
Szerokość [mm] 485
Głębokość [mm] 300
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z filtrem
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Ciężar [kg] 2,041
nr EAN 4046001342660

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V20-0580 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów (6-biegów) pasuje do: BMW 1 (E81), 1 (E82), 1 (E87), 1 (E88), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), 5 (E60), 5 (E61), 6 (E63), 6 (E64), 7 (E65, E66 1.6-6.0 07.01-08.16
numery OEM:
BMW      2 333 907
BMW      24 11 7 536 387
BMW      24 11 7 571 217
BMW      24 15 2 333 907
BMW      7 536 387
BMW      7 571 217

Zastosowanie Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V20-0580 VAICO w samochodach:

zobacz instrukcję montażu V20-0580

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.