Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TH6249.92J vernet s.a.

Termostat układu chłodzenia TH6249.92J VERNET S.A.

TH6249.92J Termostat układu chłodzenia VERNET S.A.
vernet TH6249.92J
Termostat układu chłodzenia TH6249.92J
119.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

TH6249.92J

producent:

VERNET S.A.

Temperatura otwarcia [°c] 92
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Średnica 2 [mm] 30,0
Wysokość 1 [mm] 21,0
Rodzaj korpusu obudowa metalowa
nr EAN 3531650007028

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TH6249.92J VERNET S.A.

Termostat cieczy chłodzącej (92°C, w obudowie) pasuje do: OPEL CALIBRA A, OMEGA B, SIGNUM, SINTRA, VECTRA A, VECTRA B, VECTRA C, VECTRA C GTS; SAAB 900 II, 9000, 9-5 2.5-3.2 02.93-07.06
numery OEM:
OPEL      1338014
OPEL      1338067
OPEL      1338078
OPEL      1338084
OPEL      1338432
OPEL      1338652
OPEL      95517665
SAAB      4503017
SAAB      4503815
SAAB      4623815
SAAB      5958079
VAUXHALL      24420652
VAUXHALL      55353492
VAUXHALL      90410897
VAUXHALL      90499660
VAUXHALL      90502201
VAUXHALL      95517665

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TH6249.92J VERNET S.A. w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TH6249.92J VERNET S.A.:

2021-12-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-05
 5/5
OK
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-25
 5/5
Termostat zamontowany, czas pokaże :)
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-30
 5/5
Szybko i sprawnie termostat pasuje i działa idealnie tylko czujnik ma inną kostkę a miało pasować do tego modelu auta

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.