Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Lancia DELTA I (831_) 1.6 HF Turbo (831AB.020S) (1987.04-1989.03) 132km » 4123.80D wahler
wybrany samochód: 
Lancia Delta I (831_) 1.6 Hf Turbo (831ab.020s) (1987.04-1989.03) 132km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 4123.80D WAHLER

4123.80D Termostat układu chłodzenia WAHLER
wahler 4123.80D
Termostat układu chłodzenia 4123.80D
4123.80D
wahler 4123.80D Termostat układu chłodzenia
Termostat układu chłodzenia 4123.80D wahler
67.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (16 ocen)
numery handlowe:

E2858853571D9

numer części:

4123.80D

producent:

WAHLER

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]80
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
nr EAN4029783005237

skład zestawu:
102081 Uszczelka, korpus termostatu
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 4123.80D WAHLER

Termostat cieczy chłodzącej (80°C) pasuje do: MERCEDES V (638/2), BMW 7 (E23), FORD GALAXY I, PORSCHE 924, SEAT ALHAMBRA, LEON, TOLEDO II, VW BORA, BORA I, CORRADO, GOLF III 2.0-3.2 11.75-09.10
numery OEM:
AUDI      075 121 113 D
FORD      1 018 799
FORD      1 032 249
MERCEDES-BENZ      005 203 29 75
SEAT      075 121 113 D
VOLKSWAGEN      075 121 113 D

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 4123.80D WAHLER w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 4123.80D WAHLER:

2020-04-09
 5/5
Zawsze kupuję części wahler i nigdy nie miałem z nimi problemów
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-19
 5/5
Pasuje i działa!
2022-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-06
 5/5
wszystko zgadza się z opisem dobra jakość
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-25
 5/5
Duża gama zamienników w dobrych cenach takich jak 410049.88D wahler który kupiłem przez stronę sklepu
2021-04-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2009-07-19
 5/5
Dobra cena niemiecka precyzja gwarancją niezawodności -polecam
2021-03-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-08
 5/5
Jeszcze nigdy się nie zawiodłem na producencie wahler , także teraz

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.