Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Fiat SCUDO Autobus (220_) 2.0 JTD 16V (1999.05-2006.12) 109km » 20688 walker
wybrany samochód: 
Fiat Scudo Autobus (220_) 2.0 Jtd 16v (1999.05-2006.12) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 20688 WALKER

20688 Tłumik WALKER
walker 20688
Tłumik 20688
20688
walker 20688 Tłumik
Tłumik 20688 walker
Tłumik 20688 walker
Tłumik 20688 walker
Tłumik 20688 walker
Tłumik 20688 walker
273.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:5 szt.

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

20688

dostawca:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]710
Ciężar [kg]6,120
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490206886
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 20688 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: OPEL MERIVA A 1.6 05.03-05.10
numery OEM:
OPEL      5852200
OPEL      93365307
VAUXHALL      93365307

Zastosowanie Tłumik 20688 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 20688 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.