Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Ford C-MAX II Van 2.0 TDCi (2011.02-2019.06) 115km » 21447 walker
wybrany samochód: 
Ford C-max Ii Van 2.0 Tdci (2011.02-2019.06) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 21447 WALKER

21447 Tłumik WALKER
walker 21447
Tłumik 21447
21447
walker 21447 Tłumik
Tłumik 21447 walker
Tłumik 21447 walker
Tłumik 21447 walker
Tłumik 21447 walker
774.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

21447

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]2270
Ciężar [kg]14,090
Litera rozpoznawcza67
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490214478


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 21447 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: VOLVO 850, C70 I, S70, V70 I 2.0-2.5D 02.93-10.05
numery OEM:
VOLVO      31372155
VOLVO      8631007
VOLVO      9135407
VOLVO      9458091
zamienniki:
VO350P
brak
Klarius Group
34.708.86
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 21447 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 21447 WALKER:

2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.