Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Volkswagen PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 2.0 16V (1988.08-1993.09) 136km » 21818 walker
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B3/b4 Variant (3a5, 35i) 2.0 16v (1988.08-1993.09) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 21818 WALKER

21818 Tłumik WALKER
walker 21818
Tłumik 21818
21818
walker 21818 Tłumik
Tłumik 21818 walker
Tłumik 21818 walker
Tłumik 21818 walker
Tłumik 21818 walker
Tłumik 21818 walker
280.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

21818

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]840
Ciężar [kg]6,650
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490218186

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 21818 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 840mm) pasuje do: CITROEN XSARA, XSARA/HATCHBACK 1.4-1.9D 04.97-03.05
numery OEM:
CITROËN      1726AJ
CITROËN      1726GX
CITROËN      1726S6
CITROËN      1726S7
CITROËN      1726X4
zamienniki:
CN396J
brak
Klarius Group
220560
brak
Klarius Group
CN487B
brak
Klarius Group
13.3.71
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 21818 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 21818 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.