Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Honda CB ( - 500cc) CB 150 R (2012.03-???) 16km » 22293 walker
wybrany samochód: 
Honda Cb ( - 500cc) Cb 150 R (2012.03-???) 16km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22293 WALKER

22293 Tłumik WALKER
walker 22293
Tłumik 22293
22293
walker 22293 Tłumik
Tłumik 22293 walker
Tłumik 22293 walker
Tłumik 22293 walker
381.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22293

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]690
Ciężar [kg]5,970
Litera rozpoznawcza62
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490222930

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22293 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, PEUGEOT PARTNER, PARTNER/MINIVAN 2.0D 12.99-12.11
numery OEM:
CITROËN      1726GL
CITROËN      1726GN
PEUGEOT      1726GL
zamienniki:
210698
brak
Klarius Group
PG576B
brak
Klarius Group
210659
brak
Klarius Group
19.2.49
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 22293 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22293 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.