Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) (1988.11-1992.10) 144km » 22858 walker
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant Vi (e3_a) 2.0 Gti 16v (e39a, E38a, E33a) (1988.11-1992.10) 144km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22858 WALKER

22858 Tłumik WALKER
walker 22858
Tłumik 22858
22858
walker 22858 Tłumik
Tłumik 22858 walker
Tłumik 22858 walker
Tłumik 22858 walker
Tłumik 22858 walker
392.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22858

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1180
Ciężar [kg]6,970
Litera rozpoznawcza64
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490228581

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22858 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1180mm) pasuje do: RENAULT LAGUNA I 1.6/1.8/2.0 11.93-03.01
numery OEM:
RENAULT      7700425696
RENAULT      7700426204
RENAULT      7700824707
zamienniki:
RN675J
brak
Klarius Group
230477
brak
Klarius Group
RN589K
brak
Klarius Group
230609
brak
Klarius Group
RN654P
brak
Klarius Group
230645
brak
Klarius Group
17.0.77
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 22858 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22858 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.