Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 (1995.07-1996.03) 163km » 22908 walker
wybrany samochód: 
Audi A8 D2 (4d2, 4d8) 2.8 (1995.07-1996.03) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22908 WALKER

22908 Tłumik WALKER
walker 22908
Tłumik 22908
22908
walker 22908 Tłumik
Tłumik 22908 walker
Tłumik 22908 walker
Tłumik 22908 walker
476.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22908

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1100
Ciężar [kg]5,300
Litera rozpoznawcza53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490229083

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22908 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1100mm) pasuje do: TOYOTA RAV 4 II 1.8/2.0/2.0D 05.00-11.05
numery OEM:
TOYOTA      1743022150
TOYOTA      1743022151
TOYOTA      1743027130
TOYOTA      1743028181
TOYOTA      1743028211
TOYOTA      1743028212
TOYOTA      1743028520
TOYOTA      1743028521
TOYOTA      1743028905
TOYOTA      1743028907

Zastosowanie Tłumik 22908 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22908 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.