Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Opel VECTRA C Kombi (Z02) 3.2 V6 (F35) (2003.10-2005.07) 211km » 22926 walker
wybrany samochód: 
Opel Vectra C Kombi (z02) 3.2 V6 (f35) (2003.10-2005.07) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22926 WALKER

22926 Tłumik WALKER
walker 22926
Tłumik 22926
22926
walker 22926 Tłumik
Tłumik 22926 walker
Tłumik 22926 walker
Tłumik 22926 walker
Tłumik 22926 walker
Tłumik 22926 walker
271.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22926

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]730
Ciężar [kg]5,580
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490229267

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22926 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 730mm) pasuje do: OPEL MERIVA A 1.4/1.4LPG 07.04-05.10
numery OEM:
OPEL      13107578
OPEL      5852445
VAUXHALL      13107578
zamienniki:
GM473G
brak
Klarius Group
08.707.83
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 22926 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22926 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.