Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Volkswagen PASSAT B5.5 (3B3) 1.8 T 20V (2000.11-2005.05) 150km » 22963 walker
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B5.5 (3b3) 1.8 T 20v (2000.11-2005.05) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22963 WALKER

22963 Tłumik WALKER
walker 22963
Tłumik 22963
22963
walker 22963 Tłumik
Tłumik 22963 walker
Tłumik 22963 walker
Tłumik 22963 walker
819.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka dzisiaj

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22963

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]750
Ciężar [kg]10,100
Litera rozpoznawcza53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490229632

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22963 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 750mm) pasuje do: TOYOTA RAV 4 II 1.8/2.0/2.0D 05.00-11.05
numery OEM:
TOYOTA      1743022160
TOYOTA      1743022161
TOYOTA      1743028190
TOYOTA      1743028191
TOYOTA      1743028220
TOYOTA      1743028221
TOYOTA      1743028222
TOYOTA      1743028906

Zastosowanie Tłumik 22963 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22963 WALKER:

2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.