Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 1.8 (E32A) (1988.11-1992.10) 90km » 23157 walker
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant Vi (e3_a) 1.8 (e32a) (1988.11-1992.10) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23157 WALKER

23157 Tłumik WALKER
walker 23157
Tłumik 23157
23157
walker 23157 Tłumik
Tłumik 23157 walker
Tłumik 23157 walker
Tłumik 23157 walker
278.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23157

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1900
Ciężar [kg]7,490
Litera rozpoznawcza66
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz przewodem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490231574


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23157 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: OPEL ZAFIRA A, ZAFIRA B, ZAFIRA B/MINIVAN 1.6-1.8LPG 04.99-04.15
numery OEM:
OPEL      13124156
OPEL      13141029
OPEL      13157764
OPEL      5852232
OPEL      5852294
OPEL      5852552
OPEL      95528443
VAUXHALL      13124156
VAUXHALL      13141029
VAUXHALL      13157764

Zastosowanie Tłumik 23157 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23157 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.