Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Toyota VENZA (_V1_) 2.7 (AGV10_) (2008.11-2016.11) 185km » 23332 walker
wybrany samochód: 
Toyota Venza (_v1_) 2.7 (agv10_) (2008.11-2016.11) 185km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23332 WALKER

23332 Tłumik WALKER
walker 23332
Tłumik 23332
23332
walker 23332 Tłumik
Tłumik 23332 walker
Tłumik 23332 walker
Tłumik 23332 walker
Tłumik 23332 walker
262.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23332

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]850
Ciężar [kg]5,580
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490233325

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23332 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: FIAT 500, 500 C, FORD KA 1.2/1.2LPG 07.07-
numery OEM:
FIAT      51786716
FIAT      51873784
FIAT      51893072
FIAT      51895579
FIAT      51901334
FIAT      51915462
FIAT      51996727
FORD      1557725
FORD      1581439
FORD      1692912
FORD      1742325
FORD      1769296
FORD      1806227
FORD      9S515K244BB
FORD      9S515K244BD
FORD      BS515K244CA
FORD      CS515K244CA
FORD      MECS515K244C1A

Zastosowanie Tłumik 23332 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23332 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.