Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Ford ESCORT III (GAA) 1.6 i (GAA) (1985.07-1985.12) 90km » 24164 walker
wybrany samochód: 
Ford Escort Iii (gaa) 1.6 I (gaa) (1985.07-1985.12) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 24164 WALKER

24164 Tłumik WALKER
walker 24164
Tłumik 24164
24164
walker 24164 Tłumik
Tłumik 24164 walker
Tłumik 24164 walker
Tłumik 24164 walker
Tłumik 24164 walker
206.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

24164

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]770
Ciężar [kg]6,153
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz rurką
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez przesłony rury końcowej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490241641

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 24164 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: DACIA DUSTER, DUSTER/SUV 1.6/1.6ALK/1.6LPG 04.10-
numery OEM:
RENAULT      200100777R
DACIA      200100777R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik 24164 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 24164 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.