Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » MD-227 alco

Filtr oleju MD-227 ALCO

MD-227 Filtr oleju ALCO
25.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (9 ocen)
numer części:

MD-227

producent:

ALCO

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 127,0
średnica zewnętrzna [mm] 82,0
Średnica wewnętrzna [mm] 28,0
nr EAN 5294511101881

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju MD-227 ALCO

FILTR OLEJU BMW M30 2,8/3,0/3,5/4,5B

Filtr oleju MD-227 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Filtr oleju MD-227 producenta ALCO

BMW

11421267268, 11421269373, 11421706867, 11421718816, 11429061199, 11429063138, 1269373

numery OEM:
BMW      11421267268
BMW      11421269373
BMW      11421706867
BMW      11421718816
BMW      11429061199
BMW      11429063138
BMW      1269373
AC      A196
AC      AC196
zamienniki:
H 930/3 x
brak
MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH

Zastosowanie Filtr oleju MD-227 ALCO w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju MD-227 ALCO:

Zenon, Poraj
2022-05-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Błaszki
2020-04-04
 5/5
Zakup alco MD-355 odbył się bez problemów, polecam sklep
Ryszard, Warszawa
2020-02-09
 5/5
OK
Artur, Wieliczka
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Nowy Dwór Mazowiecki
2020-09-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Bratkowice
2019-11-05
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
maciej, przemyśl
2021-05-16
 5/5
Filtruje :) nie cieknie, chyba dobry
Waldemar, Lubsza
2019-10-23
 5/5
ok
Robert, MArki
2019-11-07
 5/5
dobry i tani filtr

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.