Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OX 41D knecht

Filtr oleju OX 41D KNECHT

OX 41D Filtr oleju KNECHT
knecht OX 41D
30.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (141 ocen)
numery handlowe:

78650483

numer części:

OX 41D

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 127
Średnica [mm] 82,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 28
Średnica wewnętrzna 3 [mm] 28,0
Średnica 4 [mm] 28,0
nr EAN 4009026017975

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 41D KNECHT

Filtr oleju pasuje do: BMW 5 (E12), 5 (E28), 5 (E34), 6 (E24), 7 (E23), 7 (E32) 2.5-3.8 10.73-07.95
numery OEM:
BMW      11421267268
BMW      11421269373
BMW      11421706867
BMW      11421718816
BMW      11429061199
BMW      11429063138
BMW      1267268
BMW      1269373
BMW      1718816
BMW      9061199
BMW      9063138
FORD      5004282
FORD      A780X6744AA
FORD      EFL135
GMC      9975400
zamienniki:
10-0050
brak
KAGER
H 930/2
brak
MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH
H 930/3
brak
MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH
H 930/3 x
brak
MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH
1 457 429 745
brak
BOSCH
WL7038
brak
QUINTON

Zastosowanie Filtr oleju OX 41D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OX 41D KNECHT:

2023-04-06
 5/5
Ok
2022-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
2019-12-08
 5/5
Zamówiłem OC 275 i dostawa była już na drugi dzień
2020-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-30
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany, baaardzo szeroki wachlarz części
2023-11-16
 5/5
Wszystko pasuje idealnie. Doskonała jakość.
2022-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-01
 5/5
Ok
2023-02-26
 5/5
Polecam
2019-12-11
 5/5
Filtr oleju OC 109/1 sprawdzony na almerze n15, lejemy pod max bagnetu i nie słychać łańcuszka . POLEACAM
2021-03-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-21
 5/5
Znajomy polecił ten sklep i dostawcę knecht do mojego samochodu
2019-11-22
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany, baaardzo szeroki wachlarz części
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-16
 5/5
Pasuje, spełnia swoją role.
2022-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-22
 5/5
Luź
2020-09-14
 5/5
Bardzo dobry
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-22
 3/5
Drogo
2022-08-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu OX 41Dzobacz instrukcję montażu OX 41D

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.