Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » E128H D24 hengst

Filtr oleju E128H D24 HENGST

E128H D24 Filtr oleju HENGST
hengst E128H D24
Filtr oleju E128H D24
42.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

422110000

numer części:

E128H D24

producent:

HENGST

Rodzaj filtra Wkład filtra
średnica zewnętrzna [mm] 82
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 29
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 28
Wysokość [mm] 128
nr EAN 4030776000597

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju E128H D24 HENGST

Filtr oleju pasuje do: BMW 5 (E12), 5 (E28), 5 (E34), 6 (E24), 7 (E23), 7 (E32), PONTIAC VIBE 1.8-3.8 10.73-09.10

Filtr oleju E128H D24 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Filtr oleju E128H D24 producenta HENGST

BMW

11421267268, 11421269373, 11421706867, 11421718816, 11429061199, 11429063138, 1269373

numery OEM:
BMW      11 42 1 267 268
BMW      11 42 1 269 373
BMW      11 42 1 706 867
BMW      11 42 1 718 816
BMW      11 42 9 061 199
BMW      11 42 9 063 138
BMW      12 69 3 73
FORD      5 004 282
zamienniki:
FX0102
brak
DELPHI
10-0050
brak
KAGER
H 930/2
brak
MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH
H 930/3
brak
MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH
H 930/3 x
brak
MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH
1 457 429 745
brak
BOSCH
1 457 429 746
brak
BOSCH
10-ECO091
brak
ASHIKA
V20-0377
brak
VAICO

Zastosowanie Filtr oleju E128H D24 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju E128H D24 HENGST:

Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok
Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok
Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam
Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST