Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » Filtr oleju, OX 413D1 knecht

Filtr oleju OX 413D1 KNECHT

OX 413D1 Filtr oleju KNECHT
27.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (90 ocen)
numery handlowe:

70513356, OX 413D1 ECO

numer części:

OX 413D1

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 82
Średnica [mm] 68,8
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 28
Średnica wewnętrzna 3 [mm] 27,5
nr EAN 4009026728239
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 413D1 KNECHT

Filtr oleju pasuje do: LEXUS GS, IS C, IS II, IS III, LS; TOYOTA AURIS, AVENSIS, COROLLA, COROLLA VERSO, FJ CRUISER, LAND CRUISER PRADO, RAV 4 III, RAV 4 IV, VERSO 2.0D-5.0H 04.05-
numery OEM:
TOYOTA      0415131060
TOYOTA      041520R010
TOYOTA      0415226010
TOYOTA      0415231030
TOYOTA      0415231060
TOYOTA      0415238010
TOYOTA      04152YZZA2
TOYOTA      04152YZZA5
TOYOTA      1415231080
TOYOTA      15613YZZA2
LEXUS      041520R010
LEXUS      0415231030
LEXUS      0415231060
LEXUS      0415238010
LEXUS      04152YZZA2
LEXUS      04152YZZA5

Zastosowanie Filtr oleju OX 413D1 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OX 413D1 KNECHT:

2020-06-22
 3/5
Wysoka cena
2020-10-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-07
 5/5
Jw
2021-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-11
 5/5
Filtr oleju OC 109/1 sprawdzony na almerze n15, lejemy pod max bagnetu i nie słychać łańcuszka . POLEACAM
2021-03-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-20
 5/5
Kupiłem ten filtr razem z innymi częściami zamówienie nie dotarło już na drugi dzień
2020-06-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-06
 5/5
Dobrałem OC 90 OF knecht na podstawie katalogu dostępnego w sklepie. Wszystko się zgadza i pasuje
2020-05-25
 5/5
Kupione i zamontowane sprawuje się dobrze
2021-02-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-10
 5/5
Zakup OX 143D knecht polecenia mechanika
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
2022-03-22
 5/5
Luź
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-14
 5/5
Bardzo dobry
2019-12-08
 5/5
Zamówiłem OC 275 i dostawa była już na drugi dzień
2020-09-23
 5/5
Ok
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu OX 413D1zobacz instrukcję montażu OX 413D1

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.