Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 13.0470-7252.2 ate

Klocki hamulcowe - komplet, ATE Ceramic 13.0470-7252.2 ATE

13.0470-7252.2 Klocki hamulcowe - komplet, ATE Ceramic ATE
ate 13.0470-7252.2
Klocki hamulcowe - komplet, ATE Ceramic 13.0470-7252.2
289.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (269 ocen)
numery handlowe:

24084, 24332, LD7252

numer części:

13.0470-7252.2

producent:

ATE

Szerokość 1 [mm] 155,1
Wysokość 1 [mm] 66,5
Grubość 1 [mm] 19,3
Szerokość 2 [mm] 155,1
Wysokość 2 [mm] 72,0
Grubość 2 [mm] 18,3
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Długość złącza ostrzegawczego [mm] 310
System hamulcowy ATE
Oznaczenie kontrolne E1 90R-02A0258/0284
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633374934

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, ATE Ceramic 13.0470-7252.2 ATE

Klocek hamulcowy kpl. ceramiczny przód , pasuje do: CITROEN C5 III; PEUGEOT 407, 407/KOMBI 1.6-2.0D 05.04-

ATE jest jednym z najlepszych producentów klockach hamulcowych 13.0470-7252.2 dla producentów samochodów oraz rynek niezależny. Normy jakości jakie utrzymywane są przy produkcji klockach hamulcowych jak i innych części dostarczanych przez ATE powodują, że ich jakość jest na wyjątkowo wysokim poziomie.
Cechą części zamiennych ATE jest bardzo duża jakość wykonania, odporność na przeciążenia i trwałość. Części zamienne produkowane przez ATE, w tym oglądane klocki hamulcowe 13.0470-7252.2, są wzorem do naśladowania dla innych dostawców auto części w Europie. Jakość części dostarczanych przez ATE pozostaje przykładem dla innych producentów dla rynku motoryzacyjnego.
Klocki hamulcowe 13.0470-7252.2 mają zastosowanie do takich aut jak CITROËN BERLINGO / BERLINGO FIRST nadwozie wielkopojemne (MPV) (MF, od 1996.07, PEUGEOT 306 Furgon / kombi (N_, 7_) od 1993.07 oraz wielu innych modeli aut.
Aktualnie prezentowana część należąca do kategorii klocki hamulcowe, pasuje do samochodów marki CITROËN, PEUGEOT jednak w przypadku wątpliwości co do jej właściwego doboru do samochodów tych marek, należy skontaktować się z obsługą sklepu w celu sprawdzenia doboru tego elementu samochodu.
Klocki hamulcowe 13.0470-7252.2 mają dobrą relację jakości i ceny. Nabycie tej części zamiennnej będzie dobrym rozwiązaniem dla właściciela samochodu.
numery OEM:
CITROËN      16 101 038 80
CITROËN      4254 03
CITROËN      4254 24
PEUGEOT      4254 24

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, ATE Ceramic 13.0470-7252.2 ATE w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, ATE Ceramic 13.0470-7252.2 ATE:

2020-06-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-20
 5/5
Dobra cena odnośnie jakości trudno się wypowiedzieć bo założyłem je stosunkowo niedawno
2023-05-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-09
 5/5
Nie ma się czego przyczepić, jak zawsze jakość u tego producenta na najwyższym poziomie
2024-01-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-11
 5/5
Części najwyższej jakości.
2021-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-03
 5/5
ok
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2018-01-05
 3/5
Opis ATE "Typ zacisku hamulca: dla zacisku hamulcowego z tłokami ze stali" jest nieprawidłowy. Klocki te mają blaszki mocujące klocki w tłoku dl znacznie większej średnicy otworu niż oryginalne tłoki bakelitowe oraz ich zamienniki stalowe. Zamienniki stalowe mają identyczną średnicę otworu jak oryginały bakelitowe. Prawdopodobnie klocki te są przeznaczone do jakiś tłoków stalowych, lecz albo o znacznie większej średnicy zewnętrznej niż 57mm lub o cieńszych ściankach powodujących znacznie większą średnicą otworu. Normalnie do oryginalnych tłoków bakelitowych i zamienników stalowych powinny być stosowane klocki ATE 13.0460-7172.2 - klocki te są identyczne, różnica polega na blaszkach mocujących, które bez problemu wskakują do otworu tłoka.
2021-06-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-12
 5/5
szybka i fachwa obsluga
2023-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-18
 3/5
Za wcześnie na opinie o klockach, póki co nie piszczą, tyle mogę powiedzieć.
2022-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-16
 5/5
Polecam
2023-12-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-13
 5/5
Klocki pasują jak trzeba . Hamowanie bardzo dobre.
2022-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-08
 5/5
polecam sklep, dobra cena klocków i szybka dostawa
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe stanowią jeden z dwóch elementów układu tarczowego. Odpowiadają za zwalnianie i zatrzymywanie pojazdu poprzez dociśnięcie ich powierzchni do powierzchni tarczy hamulcowej. Powstające wówczas tarcie oraz opór materiałów powodują wyhamowanie prędkości obrotowej kół, aż do całkowitego zatrzymania pojazdu. Za dociskanie klocków odpowiada specjalny mechanizm hydrauliczny uruchamiany przez naciśnięcie pedału hamulca.

Budowa i charakterystyka klocków hamulcowych

W typowym hamulcu tarczowym klocki hamulcowe są zamontowane na stałe w nieruchomym zacisku. Nie są jednak całkiem pozbawione możliwości zmiany pozycji, gdyż mogą się przemieszczać w jednej płaszczyźnie – w kierunku tarczy i z powrotem. Po wciśnięciu pedału hamulca następuje uruchomienie pompy hydraulicznej, która tłoczy płyn hamulcowy do tłoczka. Dociska on klocki do tarczy powodując hamowanie pojazdu.

Nietrudno sobie wyobrazić, jakim obciążeniom muszą sprostać klocki hamulcowe, aby zatrzymać rozpędzony samochód. Z tego powodu charakteryzują się one wielowarstwową budową oraz są wykonywane z wytrzymałych materiałów. Podstawę klocka stanowi płytka nośna, na której znajduje się specjalna warstwa tłumiąca drgania. Jest ona również odpowiedzialna za ochronę zacisków przed nagrzaniem podczas hamowania. Warstwę zewnętrzną tworzy materiał cierny. Jego skład jest indywidualnie opracowywany przez producenta, decyduje o jakości oraz cenie klocków.

Oferta klocków hamulcowych w naszym sklepie internetowym

Klocki hamulcowe są częściami samochodowymi, które ulegają intensywnemu zużywaniu się podczas eksploatacji. Dlatego producenci samochodów zalecają ich wymianę – dwukrotnie częściej niż tarcz, czyli co 30-45 tys. km. Częstotliwość wymiany jest uzależniona od stylu jazdy i rodzaju przemierzanych tras. W ofercie mamy różne modele klocków przeznaczone do wielu marek samochodów, a produkowane przez sprawdzone i cenione na rynku firmy. A asortymencie mamy klocki hamulcowe firm Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE oraz kilku innych.

Brand ATE należy do koncenru Continental Teves, który jest jednym z większych dostawców części samochodowych na świecie. Firma powstała w roku 1906 i do czasów obecnych, ugruntowała sobie pozycję jako dostawca układów hamulcowych na pierwszy montaż oraz na rynek niezależny.

ATE specjalizuje się w częściach układu hamulcowego, takich jak: tarcze hamulcowe, klocki hamulcowe, bębny, szczęki, cylinderki hamulcowe i pompy hamulcowe. Jest innowatorem takich rozwiązań jak podwójna pompa hamulcowa, zasilającą hamulce przedniej i tylnej osi pojazdu.