Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1 987 947 811 bosch

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 811 BOSCH

1 987 947 811 Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH
bosch 1 987 947 811
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 811
1 987 947 811
26.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

4 PK 985

numer części:

1 987 947 811

producent:

BOSCH

Ilość żeber 4
Długość [mm] 985
nr EAN 3165141183108

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 811 BOSCH

Pasek wielorowkowy (4PK985) pasuje do: IVECO DAILY III, CHRYSLER SEBRING, DODGE STRATUS II, FIAT DUCATO, FORD ESCORT V, HYUNDAI LANTRA I, SONATA II, SONATA III, KIA RIO I 1.3-3.5 11.84-12.10

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 811 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

SUBARU

LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

DODGE

NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 811 producenta BOSCH

FORD

6805275, V92HF6C301AA

MITSUBISHI

4451A058, MB144639, MD111147, MD122602, MD130766, MD132479, MD137594, MD144817, MD186125, MD186126, MD188125

MAZDA

B61215909, B61215909A, B66015909, B66115909, Z50115909

NISSAN

1172013000, 1172050A00, 1172050A10, 1172050A10JP, 1172050A10KE

SUBARU

73036GA100

HYUNDAI

2521233100, 2521233150

KIA

0K0C15908C

CHRYSLER

04792408AA, 04892747AA, 4792408AA, 4892747AA

FIAT

504012393

IVECO

504012393

DODGE

04892747AA, 4892747AA

numery OEM:
CHRYSLER      04792 408AA
CHRYSLER      04892 747AA
CHRYSLER      4792 408AA
CHRYSLER      4892 747AA
DODGE      04892 747AA
DODGE      4892 747AA
FIAT      504012393
FORD      6805275
FORD      V92HF 6C301 AA
HONDA      56992 PK1 0040
HONDA      56992-PK1-004
IVECO      504012393
MAZDA      B612-15-909
MAZDA      B612-15-909A
MAZDA      B660-15-909
MAZDA      B661-15-909
MAZDA      Z501-15-909
MITSUBISHI      4451A058
MITSUBISHI      MB144639
MITSUBISHI      MD111147
MITSUBISHI      MD122602
MITSUBISHI      MD130766
MITSUBISHI      MD132479
MITSUBISHI      MD137594
MITSUBISHI      MD144817
MITSUBISHI      MD186125
MITSUBISHI      MD186126
MITSUBISHI      MD188125
NISSAN      11720 13000
NISSAN      11720 50A00
NISSAN      11720 50A10
NISSAN      11720 50A10 JP
NISSAN      11720 50A10 KE
SUBARU      73036 GA100
HYUNDAI      25212 33100
HYUNDAI      25212 33150
KIA      0K0C1 5908C

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 811 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 811 BOSCH:

Witold, Warszawa
2020-03-10
 5/5
Zamówienie złożone przez internet, dobra szukajka i łatwa obsługa
Jerzy, Zielonka
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Warszawa
2019-12-17
 5/5
Ok
robert, ostrów wielkopolski
2024-08-31
 5/5
dobra jakość
Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Trojanów
2019-07-11
 5/5
dobry produkt i rozsądna cena w tym sklepie
Michał, Sochaczew
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Chojniczki
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Wiele
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Zielonka
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafal, Torun
2021-05-18
 5/5
Pasek z dodatkami syntetycznego kauczuku wzmacniany spełnia parametry
Dariusz, Ząbki
2021-10-05
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Bełżyce
2019-09-29
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
PAWEŁ, Warszawa
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.