Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1 987 948 496 bosch

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 496 BOSCH

1 987 948 496 Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH
bosch 1 987 948 496
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 496
1 987 948 496
40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

6 PK 1740

numer części:

1 987 948 496

producent:

BOSCH

Ilość żeber 6
Długość [mm] 1740
nr EAN 4047024158511

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 496 BOSCH

Pasek wielorowkowy (6PK1740) pasuje do: ALFA ROMEO 166 AUDI A4 B5, A6 C5, ALLROAD C5 CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C5 I, C5 I/KOMBI, C5 II, C8, EVASION, JUMPY I, XANTIA 1.3-2.7 03.91-

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 496 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 496 producenta BOSCH

VOLKSWAGEN

078903137BM, 6Q0260849E

PEUGEOT

5750GK, 5750GL, 5750L2, 5750R9, 5750S0, 5750T7, 5750T8, 5750VS, 5750X7

CITROËN

5750GK, 5750L2, 5750R5, 5750R9, 5750T8, 5750VS, 5750W0, 5750X7, 5750Z5, 96209044, 9633010980

FIAT

71734716, 96242337, 96284665, 96290540, 9629054080, 96313338, 9632410380, 96324104, 9644846680, K9629054080, K9632410380, K9644846680

MAZDA

1E0315907, 1E0315907A, 1E0315907B

AUDI

078903137BH, 078903137BM, 6Q0260849E

FORD

1072316, 98MF6C301BC

SEAT

6Q0260849E

SUZUKI

4918065G10000, 4918065G10

HYUNDAI

3733029100, 3733029102

ALFA ROMEO

71734716

LANCIA

71734716, 9629054080, 9644846680, K9629054080, K9644846680

numery OEM:
ALFA ROMEO      71734716
AUDI      078 903 137 BH
AUDI      078 903 137 BM
AUDI      6Q0 260 849 E
CITROËN      5750 GK
CITROËN      5750 L2
CITROËN      5750 R5
CITROËN      5750 R9
CITROËN      5750 T8
CITROËN      5750 VS
CITROËN      5750 W0
CITROËN      5750 X7
CITROËN      5750 Z5
CITROËN      96 209 044
CITROËN      96 33 010 980
FIAT      71734716
FIAT      96242337
FIAT      96284665
FIAT      96290540
FIAT      9629054080
FIAT      96313338
FIAT      9632410380
FIAT      96324104
FIAT      9644846680
FIAT      K9629054080
FIAT      K9632410380
FIAT      K9644846680
FORD      1072316
FORD      98MF 6C301 BC
LANCIA      71734716
LANCIA      9629054080
LANCIA      9644846680
LANCIA      K9629054080
LANCIA      K9644846680
MAZDA      1E03-15-907
MAZDA      1E03-15-907A
MAZDA      1E03-15-907B
PEUGEOT      5750 GK
PEUGEOT      5750 GL
PEUGEOT      5750 L2
PEUGEOT      5750 R9
PEUGEOT      5750 S0
PEUGEOT      5750 T7
PEUGEOT      5750 T8
PEUGEOT      5750 VS
PEUGEOT      5750 X7
SEAT      6Q0 260 849 E
SUZUKI      49180 65G10 000
SUZUKI      49180-65G10
VOLKSWAGEN      078 903 137 BM
VOLKSWAGEN      6Q0 260 849 E
HYUNDAI      37330 29100
HYUNDAI      37330 29102

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 496 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 496 BOSCH:

Rafal, Torun
2021-05-18
 5/5
Pasek z dodatkami syntetycznego kauczuku wzmacniany spełnia parametry
robert, ostrów wielkopolski
2024-08-31
 5/5
dobra jakość
Witold, Warszawa
2020-03-10
 5/5
Zamówienie złożone przez internet, dobra szukajka i łatwa obsługa
Jerzy, Zielonka
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Zielonka
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Sochaczew
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Ząbki
2021-10-05
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Bełżyce
2019-09-29
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Maciej, Chojniczki
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Wiele
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PAWEŁ, Warszawa
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Trojanów
2019-07-11
 5/5
dobry produkt i rozsądna cena w tym sklepie
Wojciech, Warszawa
2019-12-17
 5/5
Ok
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.