Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » A 00 387 brembo

Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych A 00 387 BREMBO

A 00 387 Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych BREMBO
27.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (118 ocen)
numer części:

A 00 387

producent:

BREMBO

Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 4
Długość [mm] 147
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 8020584107935

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych A 00 387 BREMBO

Czujnik zużycia klocka hamulcowego przód pasuje do: MERCEDES G (W461), G (W463) 2.3-6.0 06.90-

Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych A 00 387 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych A 00 387 producenta BREMBO

MERCEDES-BENZ

2025400717, A2025400717

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      2025400717
MERCEDES-BENZ      A2025400717

Zastosowanie Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych A 00 387 BREMBO w samochodach:

Opinie Klientów o Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych A 00 387 BREMBO:

Janusz, Warszawa
2022-03-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Radom
2022-12-28
 5/5
cena i jakość ok
ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2022-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Marki
2023-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Wrocław
2022-05-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Bełchatów
2023-08-19
 5/5
Klocki rewelacja, super hamują i nic nie piszczą
Andrzej, Tumlin-Wykień
2024-12-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Beata, Aleksandrów Łódzki
2022-03-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Łyszkowice
2020-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Warszawa
2021-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Suchedniów
2024-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Ełk
2024-07-21
 5/5
Ocena możliwa w trakcie eksploatacji
Michał, Gdańsk
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, warszawa
2024-03-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zdzisław, Kaliska
2021-03-11
 5/5
Super!!!!!!!
JACEK, MIĄCZYN
2020-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Legnica
2025-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Międzyborów
2023-09-25
 5/5
Super, polecam.
Andrzej, Straszyn
2019-11-20
 5/5
Ok
Paweł, Toruń
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Warszawa
2023-01-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Kalety
2021-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Ruda ŚLĄSKA
2023-09-17
 5/5
Zgodnie z zamówieniem.
Jacek, Riemerling
2020-03-09
 5/5
Klocki założyłem do mojego Volkswagena sprawują się dobrze nie piszczą, auto hamuje na dotyk
Dariusz, Kalety
2021-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Toruń
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Łyszkowice
2020-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Białystok
2022-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dominik, Warszawa
2022-06-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Robercin
2021-10-13
 5/5
Klocki jeszcze nie zostały zamontowane, bo okazało się, że po przejechaniu 60 tys. km zużyłem tylko 30% fabrycznych.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.