Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » P 11 006 brembo

Klocki hamulcowe - komplet P 11 006 BREMBO

P 11 006 Klocki hamulcowe - komplet BREMBO
brembo P 11 006

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (116 ocen)
numery handlowe:

21812, 21813, 21814, D521 7403, D521 7403A

numer części:

P 11 006

producent:

BREMBO

Wysokość 2 [mm] 64
Numer WVA 21812
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Numer WVA 21813
Grubość [mm] 18
System hamulcowy Kelsey Hayes
Numer WVA 21814
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Szerokość 1 [mm] 165
Wysokość 1 [mm] 55
Szerokość 2 [mm] 165
nr EAN 8020584050439

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet P 11 006 BREMBO

Klocki hamulcowe kpl. , pasuje do: CHRYSLER DAYTONA, LE BARON, NEW YORKER, SARATOGA, VOYAGER I, VOYAGER II, PLYMOUTH SUNDANCE 2.2-3.3 09.86-12.96
numery OEM:
CHRYSLER      04423715
CHRYSLER      04423725
CHRYSLER      04773575
CHRYSLER      4423575
CHRYSLER      4423715
CHRYSLER      4423725
CHRYSLER      4740776
CHRYSLER      4773575
CHRYSLER      K04423715
CHRYSLER      K04423725
CHRYSLER      K04773575

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet P 11 006 BREMBO w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet P 11 006 BREMBO:

Kazimierz, ŻAGAŃ
2021-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Łyszkowice
2020-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Teresin
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz, Ząbki
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Gdańsk
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Warszawa
2022-08-23
 5/5
Polecam super hamowanie
Wiesław, Robercin
2021-10-13
 5/5
Klocki jeszcze nie zostały zamontowane, bo okazało się, że po przejechaniu 60 tys. km zużyłem tylko 30% fabrycznych.
Zbigniew, Łódź
2023-04-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Wrocław
2022-05-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Ełk
2024-07-21
 5/5
Ocena możliwa w trakcie eksploatacji
Radek, Legionowo
2024-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Białystok
2022-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Warszawa
2021-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, warszawa
2024-03-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2024-10-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Sulnówko
2021-12-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Lubliniec
2024-09-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Legionowo
2021-07-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Leszno
2022-05-31
 5/5
Wysokiej jakości klocki. Polecam.
Gennadiy, Warszawa
2022-11-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Straszyn
2019-11-20
 5/5
Ok
Paweł, Toruń
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Legionowo
2021-04-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2022-04-13
 5/5
JAKOŚĆ BDB
Janusz, Warszawa
2022-01-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Kalety
2021-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Marki
2023-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Warszawa
2021-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Warszawa
2022-05-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.