Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Audi A6 C8 (4A2) 30 TDI Mild Hybrid (2019.01-???) 136km » P 77 001 brembo
wybrany samochód: 
Audi A6 C8 (4a2) 30 Tdi Mild Hybrid (2019.01-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet P 77 001 BREMBO

P 77 001 Klocki hamulcowe - komplet BREMBO
brembo P 77 001
160.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (116 ocen)
numery handlowe:

22590, 22591, 22592, D2140 9408

numer części:

P 77 001

producent:

BREMBO

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]57
Numer WVA22590
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]2
Numer WVA22591
Styk ostrzegawczy o zużyciuz akustycznym czujnikiem zużycia
Numer WVA22592
Grubość [mm]18
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez dodatków
Szerokość [mm]133
System hamulcowyMando
nr EAN8020584084779

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet P 77 001 BREMBO

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: SSANGYONG TIVOLI, XLV 1.2-1.6LPG 03.15-
numery OEM:
SSANGYONG      48130350B0
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet P 77 001 BREMBO w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet P 77 001 BREMBO:

astex, Zielonka
2023-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kazimierz, ŻAGAŃ
2021-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Łódź
2023-04-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Warszawa
2022-01-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Riemerling
2020-03-09
 5/5
Wszystko kupuję w e-autoparts.pl tak samo jak te klocki
Krzysztof, Warszawa
2021-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, warszawa
2024-03-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, WARSZAWA
2023-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Goworowo
2025-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Robercin
2021-10-13
 5/5
Klocki jeszcze nie zostały zamontowane, bo okazało się, że po przejechaniu 60 tys. km zużyłem tylko 30% fabrycznych.
Krzysztof, Warszawa
2021-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Łódź
2023-08-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Gennadiy, Warszawa
2022-11-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2024-10-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
marcin, Warszawa
2025-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Gdańsk
2022-06-14
 5/5
Super stosunek jakości do ceny
Dominik, Warszawa
2022-06-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jiri, Liberec 25
2021-01-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Ełk
2024-07-21
 5/5
Ocena możliwa w trakcie eksploatacji
Andrzej, Straszyn
2019-11-20
 5/5
Ok
Maciej, Legionowo
2021-04-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Konrad, Zielona Góra
2022-10-19
 5/5
Klocki OK.
Robert, Warszawa
2023-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
DARIUSZ, KIELCE
2020-09-19
 5/5
Polecam
Adam, Warszawa
2021-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Teresin
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Rychwał
2020-04-14
 5/5
przyzwoita cena produktu
Andrzej, Tumlin-Wykień
2024-12-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Radom
2022-12-28
 5/5
dobra jakość oraz cena
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.