Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 4PK841 contitech

Pasek klinowy wielorowkowy 4PK841 CONTITECH

4PK841 Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH
21.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (53 ocen)
numery handlowe:

4 PK 839, 4 PK 840, 4 PK 841, 4 PK 842, 4 PK 843

numer części:

4PK841

producent:

CONTITECH

Ciężar [kg] 0,065
Ilość żeber 4
Długość [mm] 841
nr EAN 4010858481698

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 4PK841 CONTITECH

Pasek wielorowkowy (4PK841) pasuje do: AUDI A4 B6, A6 C5 CHEVROLET AVEO / KALOS, SPARK CITROEN ZX FIAT BRAVA, BRAVO I, DOBLO, DOBLO/MINIVAN, MAREA, PALIO, PUNTO, PUNTO/HATCHBACK 1.0-5.3 09.73-

Pasek klinowy wielorowkowy 4PK841 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

JAGUAR

S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy 4PK841 producenta CONTITECH

PEUGEOT

645377, 6453L2

CHEVROLET

25182776, 96416335

VOLKSWAGEN

J9936450840, J9936480840

CITROËN

91516768, 91536224

TOYOTA

9091602202, 9091602669, 9936400840, 9936420840, 9936450840, 9936470840

FIAT

46517850, 46527553, 46746017, 71718838

SUZUKI

9514160G50, 9514164A00

LANCIA

46517850, 46527553, 71718838

AUDI

038260849, 038260849A

numery OEM:
AUDI      038260849
AUDI      038260849A
CITROËN      91516768
CITROËN      91536224
FIAT      46517850
FIAT      46527553
FIAT      46746017
FIAT      71718838
LANCIA      46517850
LANCIA      46527553
LANCIA      71718838
PEUGEOT      645377
PEUGEOT      6453L2
SUZUKI      9514160G50
SUZUKI      9514164A00
TOYOTA      9091602202
TOYOTA      9091602669
TOYOTA      9936400840
TOYOTA      9936420840
TOYOTA      9936450840
TOYOTA      9936470840
VOLKSWAGEN      J9936450840
VOLKSWAGEN      J9936480840
CHEVROLET      25182776
CHEVROLET      96416335
DAEWOO      96416335

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 4PK841 CONTITECH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 4PK841 CONTITECH:

Krzysztof, Czerwonak
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Lubsko
2023-09-27
 5/5
Ok
Grzegorz, Ińsko
2019-09-09
 5/5
Nabyłem 6PK1110 contitech z odbiorem osobistym w Warszawie. Zamówienie było gotowe do odbioru po 3 godzinach od telefonu.
Mikołaj, Warszawa
2024-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Grodzisko Dolne
2020-04-28
 5/5
6PK1070 contitech już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
Andrzej, Rzeszów
2023-08-21
 5/5
Taki sam jak na pierwszy montaż.
Ryszard, Warszawa
2020-10-18
 5/5
ok
Krzysztof, Czerwonak
2020-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
ZBIGNIEW, Kiełczewo
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
RAfał, Koszalin
2022-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Justyna, Józefów
2020-07-02
 5/5
????
Andrzej, Leszno
2020-12-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wrocław
2021-12-08
 5/5
Jakoś ok
Andrzej, Leszno
2020-12-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Imielin
2020-04-07
 5/5
Firma contitech cieszy się dobrą opinią wśród mechaników dlatego zdecydowałem się kupić 3PK915
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Zagnańsk
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Poznań
2020-10-29
 5/5
Dobry, chociaż zadziwiająco tani w porównaniu do pozostałych
GRZEGORZ, MIKOŁAJKI
2021-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Frampol
2023-02-12
 5/5
ok
Marek, Imielin
2020-04-07
 5/5
4PK665 contitech już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
Jerzy, Wrocław
2020-03-26
 5/5
Mechanik polecił mi tą część
Krzysztof, Szczecin
2025-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Bełżyce
2019-09-29
 5/5
5PK940 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
Robert, KOSZALIN
2022-02-02
 5/5
ok
Tomasz, Warszawa
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
Artur, Żychlin
2023-12-14
 5/5
Produkt w 100% spełnił oczekiwania.
Andrzej, Rzeszów
2024-01-09
 5/5
Wydaję się że wybrałem najlepszą jakość.
GRZEGORZ, MIKOŁAJKI
2022-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacja o producencie części samochodowych Contitech.


Contitech to niemiecka firma z siedzibą w Hanowerze, specjalizująca się w produkcji i dystrybucji części zamiennych do samochodów i innych pojazdów. Firma została założona w 1871 roku i jest jednym z największych dostawców części zamiennych na świecie. Contitech oferuje szeroką gamę produktów, w tym paski klinowe, paski rozrządu, amortyzatory, sprężyny, węże i inne elementy układów mechanicznych samochodów.

Części samochodowe Contitech zaprojektowane są i  produkowane zgodnie z wysokimi standardami jakości, aby zapewnić niezawodność i długą żywotność w różnych warunkach jazdy. Contitech ma fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Europie, Ameryce Północnej i Azji. Firma stale inwestuje w rozwijanie swojej oferty i technologii, aby sprostać zmieniającym się potrzebom rynku i zapewnić swoim klientom najlepsze produkty i usługi.