Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » DC82457 delco remy automotive europe

Zacisk hamulca, Calipers DC82457 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

 

    Ocena:
numer części:

DC82457

Strona zabudowy:oś przednia, z prawej
System hamulcowy:Ate
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
średnica tłoka cylindra:57
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:25
średnica [mm]:57

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, Calipers DC82457 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 103.11 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM DC82457 OPEL ASTRA H 1.4, 1.6, 1.7 CDTI, 1.8, 1.9 CDTI, 2.0 TURBO 03/04 - PRZÓD PRAWY
numery OEM:
OPEL      542274
OPEL      542453
OPEL      542459
OPEL      542472
OPEL      5542065
OPEL      90540167
OPEL      90544027
OPEL      93173273
OPEL      93173732
OPEL      93176427
SAAB      4611562
SAAB      4838975
SAAB      5084702
SAAB      5392006
SAAB      5392022
VAUXHALL      542273

Zastosowanie Zacisk hamulca, Calipers DC82457 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu