Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » BHX219E trw

Zacisk hamulca BHX219E TRW

BHX219E Zacisk hamulca TRW
 

    Ocena:
5/5 (10 ocen)
numer części:

BHX219E

producent:

TRW

Ograniczenia producenta ATE
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Materiał Żeliwo
Średnica [mm] 57
parzyste numery artykułów BHX218E
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937397709

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca BHX219E TRW

Koszt kaucji: 27.06 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P pasuje do: CHEVROLET VECTRA; OPEL CALIBRA A, CORSA D, CORSA E, VECTRA B; SAAB 900 II, 9-3, 9-5 1.6-3.0 08.91-
numery OEM:
OPEL      5 42 161
OPEL      5 42 274
OPEL      90540167
OPEL      95508657
SAAB      4611562
SAAB      4838975
VAUXHALL      5 42 161
VAUXHALL      90540167
VAUXHALL      95508657
CHEVROLET      90540167

Zastosowanie Zacisk hamulca BHX219E TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca BHX219E TRW:

2020-10-05
 5/5
Spoko
2020-10-05
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
2023-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-16
 5/5
Bardzo dobre, dopasowane.
2019-10-24
 5/5
Zawsze kupuję części trw i nigdy nie miałem z nimi problemów
2019-10-24
 5/5
BHS324 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-02
 4/5
Kupiłam SP8980 w tym sklepie wszystko przebiegło prawidłowo, dostawa do paczkomatu
zobacz instrukcję montażu BHX219E

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu