Numer WVA | 20961 | |
System hamulcowy | TRW | |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez zintegrowanego czujnika zużycia | |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia | |
Długość [mm] | 87 | |
Długość 2 [mm] | 87 | |
Wysokość [mm] | 53 | |
Wysokość 2 [mm] | 53 | |
Grubość 1 [mm] | 15 | |
Grubość 2 [mm] | 15 | |
nr EAN | 5012759303863 |
Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet LP571 DELPHI
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
191615415A, 191615415D, 191698451, 191698451A, 191698451B, 191698451C, 191698451D, 1E0698451A, 1H0698451B, 1H0698451C, 1H0698451F, 1H0698451G, 1H0698451H, 1H0690451, 1H0690451A, 1H0698451, 1H0698451E, 8E0698451L
425056, 425108
191615415A, 191615415D, 191698451, 191698451A, 191698451B, 191698451C, 191698451D, 1H0698451, 1H0698451B, 1H0698451C, 1H0698451E, 1H0698451F, 1H0698451G, 8E0698451B, 8E0698451D, 8E0698451E, 8E0698451L
191615415A, 191615415D, 191698451, 191698451A, 191698451B, 191698451C, 191698451D, 1E0698451A, 1H0698451, 1H0698451B, 1H0698451C, 1H0698451F, 1H0698451G, 8E0698451B, 8E0698451D, 8E0698451E, 8E0698451L
8E069851L, 8E0698451D, 8E0698451E
1668247480
AUDI | 191 615 415A | |
AUDI | 191 615 415D | |
AUDI | 191 698 451 | |
AUDI | 191 698 451A | |
AUDI | 191 698 451B | |
AUDI | 191 698 451C | |
AUDI | 191 698 451D | |
AUDI | 1E0 698 451A | |
AUDI | 1H0 698 451 | |
AUDI | 1H0 698 451B | |
AUDI | 1H0 698 451C | |
AUDI | 1H0 698 451F | |
AUDI | 1H0 698 451G | |
AUDI | 8E0 698 451B | |
AUDI | 8E0 698 451D | |
AUDI | 8E0 698 451E | |
AUDI | 8E0 698 451L | |
CITROËN | 1668247480 | |
PEUGEOT | 4250.56 | |
PEUGEOT | 4251.08 | |
SEAT | 191 615 415A | |
SEAT | 191 615 415D | |
SEAT | 191 698 451 | |
SEAT | 191 698 451A | |
SEAT | 191 698 451B | |
SEAT | 191 698 451C | |
SEAT | 191 698 451D | |
SEAT | 1H0 698 451 | |
SEAT | 1H0 698 451B | |
SEAT | 1H0 698 451C | |
SEAT | 1H0 698 451E | |
SEAT | 1H0 698 451F | |
SEAT | 1H0 698 451G | |
SEAT | 8E0 698 451B | |
SEAT | 8E0 698 451D | |
SEAT | 8E0 698 451E | |
SEAT | 8E0 698 451L | |
SKODA | 8E0 698 51L | |
SKODA | 8E0698451D | |
SKODA | 8E0698451E | |
VOLKSWAGEN | 191 615 415A | |
VOLKSWAGEN | 191 615 415D | |
VOLKSWAGEN | 191 698 451 | |
VOLKSWAGEN | 191 698 451A | |
VOLKSWAGEN | 191 698 451B | |
VOLKSWAGEN | 191 698 451C | |
VOLKSWAGEN | 191 698 451D | |
VOLKSWAGEN | 1E0 698 451A | |
VOLKSWAGEN | 1H0 698 451B | |
VOLKSWAGEN | 1H0 698 451C | |
VOLKSWAGEN | 1H0 698 451F | |
VOLKSWAGEN | 1H0 698 451G | |
VOLKSWAGEN | 1H0 698 451H | |
VOLKSWAGEN | 1H0690451 | |
VOLKSWAGEN | 1H0690451A | |
VOLKSWAGEN | 1H0698451 | |
VOLKSWAGEN | 1H0698451E | |
VOLKSWAGEN | 8E0 698 451L |
Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet LP571 DELPHI w samochodach:
Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet LP571 DELPHI:
Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
Budowa i właściwości techniczne
Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.
Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
Dobór i eksploatacja
Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
Asortyment
W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.