Numer WVA | 21463 | |
System hamulcowy | TRW | |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | ze zintegrowanym czujnikiem zużycia | |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | ze stykiem zużycia | |
Długość [mm] | 100 | |
Długość 2 [mm] | 100 | |
Wysokość [mm] | 65 | |
Wysokość 2 [mm] | 65 | |
Grubość 1 [mm] | 18 | |
Grubość 2 [mm] | 18 | |
nr EAN | 5012759913352 |
Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet LP885 DELPHI
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER
A110 II, A290
KALINA, PRIORA, GRANTA, LARGUS, LARGUS Skrzynia, KALINA II, VESTA
410602192R, 410609342R, 6001547619, 6001547911, 6025070807, 6025071042, 7701130036, 7701201669, 7701201773, 7701201774, 7701201775, 7701202147, 7701202284, 7701202285, 7701202516, 7701202539, 7701202540, 7701202712, 7701202848, 7701202894, 7701202895, 7701203129, 7701203282, 7701203775, 7701203777, 7701203795, 7701203796, 7701203797, 7701204066, 7701204357, 7701204358, 7701204833, 7701205355, 7701206082, 7701206085, 7701207066, 7701207960, 7701208265, 7701209639, 7701210130, 7701210131, 7701210142, 7701349751, 7701349970, 7701349973, 7701202241, 7701205411, 7711130036, 7711130071, 8660004589, 8671000107, 8671016173, 8671016708
1611460280, 1617250880, 425041, 425070, 425310, E172118, E172171
410602192R, 6001547619, 6001547911, 7701207066, 7701208265, 7701209639, 7701210142, 7702295181, 7711130071, 8671000107, 8671016173
6000008018, 6000008126
410602192R
LADA | 410602192R | |
PEUGEOT | 1611460280 | |
PEUGEOT | 1617250880 | |
PEUGEOT | 4250.41 | |
PEUGEOT | 4250.70 | |
PEUGEOT | 4253.10 | |
PEUGEOT | E172118 | |
PEUGEOT | E172171 | |
RENAULT | 4106 021 92R | |
RENAULT | 410609342R | |
RENAULT | 6001 547 619 | |
RENAULT | 6001 547 911 | |
RENAULT | 6025 070 807 | |
RENAULT | 6025 071 042 | |
RENAULT | 7701 130 036 | |
RENAULT | 7701 201 669 | |
RENAULT | 7701 201 773 | |
RENAULT | 7701 201 774 | |
RENAULT | 7701 201 775 | |
RENAULT | 7701 202 147 | |
RENAULT | 7701 202 284 | |
RENAULT | 7701 202 285 | |
RENAULT | 7701 202 516 | |
RENAULT | 7701 202 539 | |
RENAULT | 7701 202 540 | |
RENAULT | 7701 202 712 | |
RENAULT | 7701 202 848 | |
RENAULT | 7701 202 894 | |
RENAULT | 7701 202 895 | |
RENAULT | 7701 203 129 | |
RENAULT | 7701 203 282 | |
RENAULT | 7701 203 775 | |
RENAULT | 7701 203 777 | |
RENAULT | 7701 203 795 | |
RENAULT | 7701 203 796 | |
RENAULT | 7701 203 797 | |
RENAULT | 7701 204 066 | |
RENAULT | 7701 204 357 | |
RENAULT | 7701 204 358 | |
RENAULT | 7701 204 833 | |
RENAULT | 7701 205 355 | |
RENAULT | 7701 206 082 | |
RENAULT | 7701 206 085 | |
RENAULT | 7701 207 066 | |
RENAULT | 7701 207 960 | |
RENAULT | 7701 208 265 | |
RENAULT | 7701 209 639 | |
RENAULT | 7701 210 130 | |
RENAULT | 7701 210 131 | |
RENAULT | 7701 210 142 | |
RENAULT | 7701 349 751 | |
RENAULT | 7701 349 970 | |
RENAULT | 7701 349 973 | |
RENAULT | 7701202241 | |
RENAULT | 7701205411 | |
RENAULT | 7711 130 036 | |
RENAULT | 7711 130 071 | |
RENAULT | 8660004589 | |
RENAULT | 8671000107 | |
RENAULT | 8671016173 | |
RENAULT | 8671016708 | |
DACIA | 410602192R | |
DACIA | 6001 547 619 | |
DACIA | 6001 547 911 | |
DACIA | 7701 207 066 | |
DACIA | 7701 208 265 | |
DACIA | 7701209639 | |
DACIA | 7701210142 | |
DACIA | 7702295181 | |
DACIA | 7711 130 071 | |
DACIA | 8671000107 | |
DACIA | 8671016173 | |
ALPINE | 6000008018 | |
ALPINE | 6000008126 |
Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet LP885 DELPHI w samochodach:
Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet LP885 DELPHI:
Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
Budowa i właściwości techniczne
Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.
Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
Dobór i eksploatacja
Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
Asortyment
W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.