Szerokość [mm] | 101 | |
Grubość [mm] | 18,4 | |
Wysokość [mm] | 65 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
nr EAN | 5908234613025 |
Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, KAMOKA JQ1011690 KAMOKA
CITROËN | 4250 70 | |
CITROËN | 4250.41 | |
CITROËN | 425137 | |
CITROËN | 425140 | |
CITROËN | 425147 | |
LADA | 410602192R | |
PEUGEOT | 405035 | |
PEUGEOT | 425032 | |
PEUGEOT | 425033 | |
PEUGEOT | 425035 | |
PEUGEOT | 425036 | |
PEUGEOT | 425041 | |
PEUGEOT | 425049 | |
PEUGEOT | 425050 | |
PEUGEOT | 425051 | |
PEUGEOT | 425052 | |
PEUGEOT | 425057 | |
PEUGEOT | 425069 | |
PEUGEOT | 425070 | |
PEUGEOT | 425072 | |
PEUGEOT | 425076 | |
PEUGEOT | 425088 | |
PEUGEOT | 425097 | |
PEUGEOT | 4251.40 | |
PEUGEOT | 425262 | |
PEUGEOT | 425265 | |
PEUGEOT | 425273 | |
PEUGEOT | 425275 | |
RENAULT | 410602192R | |
RENAULT | 410609342R | |
RENAULT | 60 01 547 619 | |
RENAULT | 60 01 547 911 | |
RENAULT | 60 25 070 807 | |
RENAULT | 60 25 071 042 | |
RENAULT | 6000008018 | |
RENAULT | 6000008126 | |
RENAULT | 6001545576 | |
RENAULT | 6001547029 | |
RENAULT | 6001547619 | |
RENAULT | 6001547911 | |
RENAULT | 6025071042 | |
RENAULT | 77 01 130 036 | |
RENAULT | 77 01 130 071 | |
RENAULT | 77 01 201 669 | |
RENAULT | 77 01 202 147 | |
RENAULT | 77 01 202 284 | |
RENAULT | 77 01 202 285 | |
RENAULT | 77 01 202 289 | |
RENAULT | 77 01 202 516 | |
RENAULT | 77 01 202 540 | |
RENAULT | 77 01 202 712 | |
RENAULT | 77 01 202 848 | |
RENAULT | 77 01 202 894 | |
RENAULT | 77 01 202 895 | |
RENAULT | 77 01 203 129 | |
RENAULT | 77 01 203 282 | |
RENAULT | 77 01 203 775 | |
RENAULT | 77 01 203 795 | |
RENAULT | 77 01 203 796 | |
RENAULT | 77 01 203 797 | |
RENAULT | 77 01 204 066 | |
RENAULT | 77 01 204 357 | |
RENAULT | 77 01 204 358 | |
RENAULT | 77 01 204 833 | |
RENAULT | 77 01 205 355 | |
RENAULT | 77 01 206 082 | |
RENAULT | 77 01 207 066 | |
RENAULT | 77 01 207 960 | |
RENAULT | 77 01 208 265 | |
RENAULT | 77 01 349 751 | |
RENAULT | 77 01 349 970 | |
RENAULT | 77 01 349 973 | |
RENAULT | 77 11 130 036 | |
RENAULT | 77 11 130 071 | |
RENAULT | 7701201542 | |
RENAULT | 7701201773 | |
RENAULT | 7701201774 | |
RENAULT | 7701201775 | |
RENAULT | 7701202057 | |
RENAULT | 7701202216 | |
RENAULT | 7701202241 | |
RENAULT | 7701202284 | |
RENAULT | 7701202285 | |
RENAULT | 7701202289 | |
RENAULT | 7701202302 | |
RENAULT | 7701202475 | |
RENAULT | 7701202516 | |
RENAULT | 7701202518 | |
RENAULT | 7701202539 | |
RENAULT | 7701202711 | |
RENAULT | 7701202712 | |
RENAULT | 7701202833 | |
RENAULT | 7701202847 | |
RENAULT | 7701202848 | |
RENAULT | 7701202892 | |
RENAULT | 7701202895 | |
RENAULT | 7701203129 | |
RENAULT | 7701203282 | |
RENAULT | 7701203775 | |
RENAULT | 7701203777 | |
RENAULT | 7701203795 | |
RENAULT | 7701203796 | |
RENAULT | 7701203797 | |
RENAULT | 7701204066 | |
RENAULT | 7701204357 | |
RENAULT | 7701204358 | |
RENAULT | 7701204530 | |
RENAULT | 7701204833 | |
RENAULT | 7701205355 | |
RENAULT | 7701205411 | |
RENAULT | 7701206082 | |
RENAULT | 7701207066 | |
RENAULT | 7701207960 | |
RENAULT | 7701208265 | |
RENAULT | 7701209639 | |
RENAULT | 7701210130 | |
RENAULT | 7701210142 | |
RENAULT | 7701349869 | |
RENAULT | 7701349969 | |
RENAULT | 7701349973 | |
RENAULT | 7702295181 | |
RENAULT | 7711130008 | |
RENAULT | 7711130034 | |
RENAULT | 7711130036 | |
RENAULT | 7711130071 | |
RENAULT | 8671000107 | |
RENAULT | 8671016173 | |
DACIA | 60 01 547 619 | |
DACIA | 60 01 547 911 | |
DACIA | 77 01 208 265 | |
DACIA | 77 11 130 071 |
Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, KAMOKA JQ1011690 KAMOKA w samochodach:
Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, KAMOKA JQ1011690 KAMOKA:
Klocki hamulcowe stanowią jeden z dwóch elementów układu tarczowego. Odpowiadają za zwalnianie i zatrzymywanie pojazdu poprzez dociśnięcie ich powierzchni do powierzchni tarczy hamulcowej. Powstające wówczas tarcie oraz opór materiałów powodują wyhamowanie prędkości obrotowej kół, aż do całkowitego zatrzymania pojazdu. Za dociskanie klocków odpowiada specjalny mechanizm hydrauliczny uruchamiany przez naciśnięcie pedału hamulca.
W typowym hamulcu tarczowym klocki hamulcowe są zamontowane na stałe w nieruchomym zacisku. Nie są jednak całkiem pozbawione możliwości zmiany pozycji, gdyż mogą się przemieszczać w jednej płaszczyźnie – w kierunku tarczy i z powrotem. Po wciśnięciu pedału hamulca następuje uruchomienie pompy hydraulicznej, która tłoczy płyn hamulcowy do tłoczka. Dociska on klocki do tarczy powodując hamowanie pojazdu.
Nietrudno sobie wyobrazić, jakim obciążeniom muszą sprostać klocki hamulcowe, aby zatrzymać rozpędzony samochód. Z tego powodu charakteryzują się one wielowarstwową budową oraz są wykonywane z wytrzymałych materiałów. Podstawę klocka stanowi płytka nośna, na której znajduje się specjalna warstwa tłumiąca drgania. Jest ona również odpowiedzialna za ochronę zacisków przed nagrzaniem podczas hamowania. Warstwę zewnętrzną tworzy materiał cierny. Jego skład jest indywidualnie opracowywany przez producenta, decyduje o jakości oraz cenie klocków.
Klocki hamulcowe są częściami samochodowymi, które ulegają intensywnemu zużywaniu się podczas eksploatacji. Dlatego producenci samochodów zalecają ich wymianę – dwukrotnie częściej niż tarcz, czyli co 30-45 tys. km. Częstotliwość wymiany jest uzależniona od stylu jazdy i rodzaju przemierzanych tras. W ofercie mamy różne modele klocków przeznaczone do wielu marek samochodów, a produkowane przez sprawdzone i cenione na rynku firmy. A asortymencie mamy klocki hamulcowe firm Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE oraz kilku innych.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020