Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 6006030 kraft automotive

Klocki hamulcowe - komplet 6006030 KRAFT AUTOMOTIVE

6006030 Klocki hamulcowe - komplet KRAFT AUTOMOTIVE
47.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

6006030

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Strona zabudowy Oś przednia
Oznaczenie kontrolne ECE R-90
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
System hamulcowy Girling
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 18,0
Wysokość [mm] 63,5
Szerokość [mm] 100,0
Numer seryjny 6006030
nr EAN 5901159131469

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 6006030 KRAFT AUTOMOTIVE

Klocki hamulcowe - komplet 6006030 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Klocki hamulcowe - komplet 6006030 producenta KRAFT AUTOMOTIVE

CITROËN

95658557

numery OEM:
CITROËN      95658557
RENAULT      7701203777
TOYOTA      04491-33040
TOYOTA      04491-33041
TOYOTA      449133040
TOYOTA      449133041
zamienniki:
F 026 000 116
brak
BOSCH
64 91 6369
brak
SWAG Autoteile GmbH
168354
brak
VALEO
597004
brak
VALEO
BL1322A2
brak
FTE automotive GmbH
363702160294
brak
MAGNETI MARELLI
9749
brak
OPTIMAL
363702161225
brak
MAGNETI MARELLI
363702161064
brak
MAGNETI MARELLI
363702160065
brak
MAGNETI MARELLI
FDB720
brak
FERODO
FSL720
brak
FERODO
180554-700
brak
ICER
180863-700
brak
ICER
180863
brak
ICER
26189
brak
LEMFÖRDER
9452
brak
OPTIMAL
221926
brak
NK
21460.180.1
brak
ZIMMERMANN
36770 OE
brak
A.B.S.
36881 OE
brak
A.B.S.

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 6006030 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 6006030 KRAFT AUTOMOTIVE:

Jolanta, Węgrów
2022-08-09
 5/5
ok

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.