Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OP 526/4 filtron wix

Filtr oleju OP 526/4 FILTRON WIX

OP 526/4 Filtr oleju FILTRON WIX
filtron OP 526/4
Filtr oleju OP 526/4
65.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
5/5 (171 ocen)
numer części:

OP 526/4

producent:

FILTRON WIX

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Wysokość [mm] 203
Wymiar gwintu M 24 X 2
średnica zewnętrzna [mm] 80
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 71
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 63
nr EAN 5904608075260

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OP 526/4 FILTRON WIX

Filtr oleju pasuje do: AUDI 100 C4, A6 C4, A6 C5, V8 3.6/3.7/4.2 10.88-01.05
numery OEM:
VAG      077 115 561
VAG      077 115 561 C
VAG      077 115 561 E
VAG      077 115 561 G
VAG      077 155 561 C

Zastosowanie Filtr oleju OP 526/4 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OP 526/4 FILTRON WIX:

2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-26
 5/5
Niezłe ceny, przejrzysty interfejs
2024-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-09-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-26
 5/5
Ok
2020-02-23
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany. Pozdrawiam
2020-10-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-17
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić OE 650/1 filtron i tak zrobiłem
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-13
 5/5
Kupiłem w tym sklepie OE 640/1 bo cena była konkurencyjna i łatwo poszło z zamówieniem
2022-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-02
 5/5
produkt dobrej jakości za przystępną cenę (kupiłem po raz 5-ty)
2024-10-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-16
 5/5
OE 667/1 filtron już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
2023-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.