Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny » ZA2702.7.1 fte automotive gmbh

Wysprzęglik centralny sprzęgła ZA2702.7.1 FTE automotive GmbH

ZA2702.7.1 Wysprzęglik centralny sprzęgła FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

1100127

numer części:

ZA2702.7.1

otwór Ø [mm] 27
Materiał Tworzywo sztuczne
nr EAN 4028569492087

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła ZA2702.7.1 FTE automotive GmbH

WYSPRZĘGLIK CENTR FTE ZA2702.7.1/1100127 CITROEN C-CROSSER (EP_) =ZA2702.7.1
numery OEM:
CHRYSLER      05273431AA
CHRYSLER      05273431AB
CITROËN      1607678680
CITROËN      1608258580
CITROËN      1611284280
CITROËN      204190
CITROËN      2041A6
MITSUBISHI      2324A015
MITSUBISHI      2324A072
MITSUBISHI      2324A077
MITSUBISHI      2324A078
MITSUBISHI      2324A080
MITSUBISHI      2324A081
PEUGEOT      1607678680
PEUGEOT      1608258580
PEUGEOT      1611284280
PEUGEOT      204190
PEUGEOT      2041A6
JEEP      05273431AA
JEEP      05273431AB

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła ZA2702.7.1 FTE automotive GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Wysprzęglik centralny sprzęgła ZA2702.7.1 FTE automotive GmbH:

Wiesław, Niechobrz
2022-08-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Porajów
2021-05-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.