Szerokość [mm] | 87,0 | |
Wysokość [mm] | 52,8 | |
Grubość [mm] | 17,2 | |
Jakość | 944 | |
Ciężar [kg] | 0,949 | |
Wersja osi | Rear | |
Techniczny numer informacyjny | 180697-700 | |
System hamulcowy | Lucas - Girling | |
Oznaczenie kontrolne | E1 90R-01033/142 | |
nr EAN | 8424073054906 |
Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 180697-700 ICER
AUDI | 150 698 451 | |
AUDI | 2Q0 698 451 B | |
AUDI | 5M21-2M008-CA | |
AUDI | 5M2J-2M008-CA | |
AUDI | 5Q0 698 451 E | |
AUDI | 8E0 698 451 | |
CITROËN | 16 318 317 80 | |
CITROËN | 4252.33 | |
CITROËN | 4254.67 | |
FIAT | 9 404 252 328 | |
FORD | 1 001 096 | |
FORD | 1 027 640 | |
FORD | 1 205 557 | |
FORD | 1 343 514 | |
FORD | 1 345 340 | |
FORD | 1115107 | |
FORD | 7 354 162 | |
FORD | 95VWX-2M008-AA | |
FORD | 95WX-2M008-BA | |
FORD | YM21-2M008-CA | |
LANCIA | 9 404 252 328 | |
LANCIA | 9 467 529 088 | |
LANCIA | 9 467 648 988 | |
PEUGEOT | 4252.32 | |
PEUGEOT | E172281 | |
RENAULT | 86 60 004 460 | |
RENAULT | 86 71 005 852 | |
RENAULT | 86 71 005 867 | |
RENAULT | 86 71 016 554 | |
SEAT | 1H0 698 451 D | |
SEAT | 1J0 698 451 C | |
SEAT | 5Q0 698 451 M | |
SEAT | 6X0 698 451 | |
SEAT | 6X0 698 451 A | |
SEAT | 7M0 698 451 | |
SKODA | 1J0 698 451 C | |
VOLKSWAGEN | 1E0 698 451 B | |
VOLKSWAGEN | 1E0 698 451 D | |
VOLKSWAGEN | 1H0 698 451 D | |
VOLKSWAGEN | 1H0 698 451 H | |
VOLKSWAGEN | 1J0 698 451 C | |
VOLKSWAGEN | 1J0 698 451 G | |
VOLKSWAGEN | 1J0 698 451 K | |
VOLKSWAGEN | 1J0 698 451 L | |
VOLKSWAGEN | 1K0 698 451 M | |
VOLKSWAGEN | 3B0 698 451 E | |
VOLKSWAGEN | 5C0 698 451 B | |
VOLKSWAGEN | 5C0 698 451 C | |
VOLKSWAGEN | 5C0 698 451 D | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 698 451 D | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 698 451 E | |
VOLKSWAGEN | 6X0 698 451 | |
VOLKSWAGEN | 6X0 698 451 A | |
VOLKSWAGEN | 7M0 698 451 | |
VOLKSWAGEN | 8E0 698 451 | |
VOLKSWAGEN | JZW 698 451 C |
Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 180697-700 ICER w samochodach:
Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
Budowa i właściwości techniczne
Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.
Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
Dobór i eksploatacja
Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
Asortyment
W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.