Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » GDB1504 trw

Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1504 TRW

GDB1504 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC TRW
trw GDB1504
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1504
GDB1504
trw GDB1504 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1504 trw
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1504 trw
72.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (144 ocen)
numery handlowe:

20960, 20961

numer części:

GDB1504

producent:

TRW

Ograniczenia producenta TRW
Długość [mm] 87,0
Wysokość [mm] 52,9
Grubość [mm] 17,0
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Układ hamulcowy nie dla tarcz hamulcowych węglowo-ceramicznych
Układ hamulcowy tylko w połączeniu ze stalowymi tarczami hamulcowymi
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Okładzina hamulcowa bez ściętych kantów
Oznaczenie kontrolne E9 90R 01120/457
nr EAN 3322937320349

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1504 TRW

Klocki hamulcowe kpl. tył (z dodatkami, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego), pasuje do: DS DS 4, AUDI A2, A4 B5, A6 C5, A8 D2, CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE 1.2-Electric 07.88-

Klocki hamulcowe GDB1504 mają zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE klocków hamulcowych GDB1504 producenta TRW

CITROËN

1613193480, 425232, 425233, 425441, 4254C5

FORD

1001096, 1027640, 7354162, 95WX2M008BA

PEUGEOT

425232, 425233, 425441, 4254C5, E172281

AUDI

4D0698451C, 7M0698451

SEAT

4D0698451C, 7M0698451, 7MO698451

VOLKSWAGEN

4D0698451C, 7M0698451, 7MO698451

LANCIA

9404252328, 9467648988

FIAT

9404252328, 9467648988

numery OEM:
AUDI      4D0 698 451 C
AUDI      7M0 698 451
CITROËN      16 131 934 80
CITROËN      4252 32
CITROËN      4252 33
CITROËN      4254 41
CITROËN      4254 C5
FIAT      9404252328
FIAT      9467648988
FORD      1001096
FORD      1027640
FORD      7354162
FORD      95WX-2M008-BA
LANCIA      9404252328
LANCIA      9467648988
PEUGEOT      4252 32
PEUGEOT      4252 33
PEUGEOT      4254 41
PEUGEOT      4254 C5
PEUGEOT      E 172 281
SEAT      4D0 698 451 C
SEAT      7M0 698 451
SEAT      7MO 698 451
SKODA      4D0 698 451 C
VOLKSWAGEN      4D0 698 451 C
VOLKSWAGEN      7M0 698 451
VOLKSWAGEN      7MO 698 451
zamienniki:
F 026 000 133
brak
BOSCH
30 91 6404
brak
SWAG Autoteile GmbH
597146
brak
VALEO
597210
brak
VALEO
32 91 6406
brak
SWAG Autoteile GmbH
2355491
brak
TEXTAR
363702160345
brak
MAGNETI MARELLI
363702160413
brak
MAGNETI MARELLI
363702161079
brak
MAGNETI MARELLI
FSL1055
brak
FERODO
2355412
brak
TEXTAR
180697
brak
ICER
F 03B 150 218
brak
BOSCH
363702161022
brak
MAGNETI MARELLI
BP1418
brak
QUINTON
10066
brak
OPTIMAL
229986
brak
NK
1501229986
brak
SBS
V10-8168
brak
VAICO
V10-8171
brak
VAICO
8DB 355 010-361
brak
HELLA
36623/1 OE
brak
A.B.S.
601119
brak
VALEO

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1504 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1504 TRW:

2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-07
 5/5
Klocki nie piszczą i dobrze hamują. Komplet polecam.
2020-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-08
 5/5
Kupuję w tym sklepie od lat. Nigdy się nie zawiodłem polecam klocki GDB1611 producenta trw
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-31
 5/5
założone w FORD Mondeo MK5 kombi 2.0 tdci
2023-08-15
 5/5
Zakup przeprowadzony znakomicie
2019-12-08
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-19
 5/5
Miałem te klocki w poprzednim samochodzie hyundai i20 i sprawowały się jak oryginały
2020-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-10
 5/5
Hamulce znowu jak brzytwa
2022-08-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-12-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-18
 5/5
TRW. Po prostu najwyższa klasa.
2021-02-24
 5/5
Ok Polecam
2020-03-24
 5/5
Kupiłem GDB1784 i jestem z niego zadowolony
2022-08-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-08
 5/5
Jakość sama w sobie dodatkowo dobry sklep
2023-08-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu GDB1504zobacz instrukcję montażu GDB1504

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.