Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet BP456 QUINTON
CITROËN | 4252.41 | |
CITROËN | 425241 | |
CITROËN | 4254.67 | |
CITROËN | 4254.C1 | |
FORD | 1 001 096 | |
FORD | 1 133 447 | |
FORD | 1001096 | |
FORD | 1133447 | |
FORD | 95WX 2M008 BA | |
FORD | 95WX2M008BA | |
PEUGEOT | 4251.08 | |
PEUGEOT | 425108 | |
PEUGEOT | 4252.23 | |
PEUGEOT | 4252.41 | |
PEUGEOT | 425223 | |
PEUGEOT | 425241 | |
RENAULT | 77 01 050 918 | |
RENAULT | 77 01 206 343 | |
RENAULT | 7701050918 | |
RENAULT | 7701206343 | |
SEAT | 1H0 698 451D | |
SEAT | 1H0698451D | |
SEAT | 1J0 698 451 | |
SEAT | 1J0 698 451B | |
SEAT | 1J0698451 | |
SEAT | 1J0698451B | |
SEAT | 4D0 698 451C | |
SEAT | 4D0698451C | |
SEAT | 6X0 698 451 | |
SEAT | 6X0 698 451A | |
SEAT | 6X0698451 | |
SEAT | 6X0698451A | |
SEAT | 7M0 698 451 | |
SEAT | 7M0698451 | |
SEAT | 8E0 698 451 | |
SEAT | 8E0 698 451A | |
SEAT | 8E0698451 | |
SEAT | 8E0698451A | |
SKODA | 4B0 698 451 | |
SKODA | 4B0698451 | |
VOLKSWAGEN | 1E0 698 451 | |
VOLKSWAGEN | 1E0 698 451C | |
VOLKSWAGEN | 1E0 698 451D | |
VOLKSWAGEN | 1E0 698 451G | |
VOLKSWAGEN | 1E0698451 | |
VOLKSWAGEN | 1E0698451C | |
VOLKSWAGEN | 1E0698451D | |
VOLKSWAGEN | 1E0698451G | |
VOLKSWAGEN | 1H0 698 451 | |
VOLKSWAGEN | 1H0 698 451A | |
VOLKSWAGEN | 1H0 698 451D | |
VOLKSWAGEN | 1H0 698 451G | |
VOLKSWAGEN | 1H0698451 | |
VOLKSWAGEN | 1H0698451A | |
VOLKSWAGEN | 1H0698451D | |
VOLKSWAGEN | 1H0698451G | |
VOLKSWAGEN | 1J0 698 451 | |
VOLKSWAGEN | 1J0 698 451B | |
VOLKSWAGEN | 1J0 698 451D | |
VOLKSWAGEN | 1J0 698 451E | |
VOLKSWAGEN | 1J0 698 451F | |
VOLKSWAGEN | 1J0 698 451H | |
VOLKSWAGEN | 1J0 698 451J | |
VOLKSWAGEN | 1J0 698 451L | |
VOLKSWAGEN | 1J0 698 451M | |
VOLKSWAGEN | 1J0 698 451P | |
VOLKSWAGEN | 1J0698451 | |
VOLKSWAGEN | 1J0698451B | |
VOLKSWAGEN | 1J0698451D | |
VOLKSWAGEN | 1J0698451E | |
VOLKSWAGEN | 1J0698451F | |
VOLKSWAGEN | 1J0698451H | |
VOLKSWAGEN | 1J0698451J | |
VOLKSWAGEN | 1J0698451L | |
VOLKSWAGEN | 1J0698451M | |
VOLKSWAGEN | 1J0698451P | |
VOLKSWAGEN | 1K0 698 451A | |
VOLKSWAGEN | 1K0 698 451C | |
VOLKSWAGEN | 1K0 698 451J | |
VOLKSWAGEN | 1K0698451A | |
VOLKSWAGEN | 1K0698451C | |
VOLKSWAGEN | 1K0698451J | |
VOLKSWAGEN | 3B0 698 451 | |
VOLKSWAGEN | 3B0 698 451A | |
VOLKSWAGEN | 3B0698451 | |
VOLKSWAGEN | 3B0698451A | |
VOLKSWAGEN | 4B0 698 451 | |
VOLKSWAGEN | 4B0 698 451A | |
VOLKSWAGEN | 4B0 698 451B | |
VOLKSWAGEN | 4B0 698 451E | |
VOLKSWAGEN | 4B0698451 | |
VOLKSWAGEN | 4B0698451A | |
VOLKSWAGEN | 4B0698451B | |
VOLKSWAGEN | 4B0698451E | |
VOLKSWAGEN | 4D0 698 451C | |
VOLKSWAGEN | 4D0 698 451D | |
VOLKSWAGEN | 4D0698451C | |
VOLKSWAGEN | 4D0698451D | |
VOLKSWAGEN | 6X0 698 451 | |
VOLKSWAGEN | 6X0 698 451A | |
VOLKSWAGEN | 6X0698451 | |
VOLKSWAGEN | 6X0698451A | |
VOLKSWAGEN | 7M0 698 451 | |
VOLKSWAGEN | 7M0698451 | |
VOLKSWAGEN | 7M3 698 451A | |
VOLKSWAGEN | 7M3698451A | |
VOLKSWAGEN | 8E0 698 451 | |
VOLKSWAGEN | 8E0 698 451A | |
VOLKSWAGEN | 8E0 698 451B | |
VOLKSWAGEN | 8E0 698 451K | |
VOLKSWAGEN | 8E0698451 | |
VOLKSWAGEN | 8E0698451A | |
VOLKSWAGEN | 8E0698451B | |
VOLKSWAGEN | 8E0698451K | |
VOLKSWAGEN | Daten von QH kopiert |
Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet BP456 QUINTON w samochodach:
Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
Budowa i właściwości techniczne
Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.
Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
Dobór i eksploatacja
Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
Asortyment
W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.