Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » BP456 quinton

Klocki hamulcowe - komplet BP456 QUINTON

BP456 Klocki hamulcowe - komplet QUINTON

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

20960, 20961, 23554

numer części:

BP456

producent:

QUINTON

Szerokość [mm]:87,5
Wysokość [mm]:53
Grubość [mm]:17,2
Styk ostrzegawczy o zużyciu:bez styku zużycia
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego

Cena dotyczy kompletu klocków na oś pojazdu.
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet BP456 QUINTON

numery OEM:
CITROËN      4252.41
CITROËN      425241
CITROËN      4254.67
CITROËN      4254.C1
FORD      1 001 096
FORD      1 133 447
FORD      1001096
FORD      1133447
FORD      95WX 2M008 BA
FORD      95WX2M008BA
PEUGEOT      4251.08
PEUGEOT      425108
PEUGEOT      4252.23
PEUGEOT      4252.41
PEUGEOT      425223
PEUGEOT      425241
RENAULT      77 01 050 918
RENAULT      77 01 206 343
RENAULT      7701050918
RENAULT      7701206343
SEAT      1H0 698 451D
SEAT      1H0698451D
SEAT      1J0 698 451
SEAT      1J0 698 451B
SEAT      1J0698451
SEAT      1J0698451B
SEAT      4D0 698 451C
SEAT      4D0698451C
SEAT      6X0 698 451
SEAT      6X0 698 451A
SEAT      6X0698451
SEAT      6X0698451A
SEAT      7M0 698 451
SEAT      7M0698451
SEAT      8E0 698 451
SEAT      8E0 698 451A
SEAT      8E0698451
SEAT      8E0698451A
SKODA      4B0 698 451
SKODA      4B0698451
VOLKSWAGEN      1E0 698 451
VOLKSWAGEN      1E0 698 451C
VOLKSWAGEN      1E0 698 451D
VOLKSWAGEN      1E0 698 451G
VOLKSWAGEN      1E0698451
VOLKSWAGEN      1E0698451C
VOLKSWAGEN      1E0698451D
VOLKSWAGEN      1E0698451G
VOLKSWAGEN      1H0 698 451
VOLKSWAGEN      1H0 698 451A
VOLKSWAGEN      1H0 698 451D
VOLKSWAGEN      1H0 698 451G
VOLKSWAGEN      1H0698451
VOLKSWAGEN      1H0698451A
VOLKSWAGEN      1H0698451D
VOLKSWAGEN      1H0698451G
VOLKSWAGEN      1J0 698 451
VOLKSWAGEN      1J0 698 451B
VOLKSWAGEN      1J0 698 451D
VOLKSWAGEN      1J0 698 451E
VOLKSWAGEN      1J0 698 451F
VOLKSWAGEN      1J0 698 451H
VOLKSWAGEN      1J0 698 451J
VOLKSWAGEN      1J0 698 451L
VOLKSWAGEN      1J0 698 451M
VOLKSWAGEN      1J0 698 451P
VOLKSWAGEN      1J0698451
VOLKSWAGEN      1J0698451B
VOLKSWAGEN      1J0698451D
VOLKSWAGEN      1J0698451E
VOLKSWAGEN      1J0698451F
VOLKSWAGEN      1J0698451H
VOLKSWAGEN      1J0698451J
VOLKSWAGEN      1J0698451L
VOLKSWAGEN      1J0698451M
VOLKSWAGEN      1J0698451P
VOLKSWAGEN      1K0 698 451A
VOLKSWAGEN      1K0 698 451C
VOLKSWAGEN      1K0 698 451J
VOLKSWAGEN      1K0698451A
VOLKSWAGEN      1K0698451C
VOLKSWAGEN      1K0698451J
VOLKSWAGEN      3B0 698 451
VOLKSWAGEN      3B0 698 451A
VOLKSWAGEN      3B0698451
VOLKSWAGEN      3B0698451A
VOLKSWAGEN      4B0 698 451
VOLKSWAGEN      4B0 698 451A
VOLKSWAGEN      4B0 698 451B
VOLKSWAGEN      4B0 698 451E
VOLKSWAGEN      4B0698451
VOLKSWAGEN      4B0698451A
VOLKSWAGEN      4B0698451B
VOLKSWAGEN      4B0698451E
VOLKSWAGEN      4D0 698 451C
VOLKSWAGEN      4D0 698 451D
VOLKSWAGEN      4D0698451C
VOLKSWAGEN      4D0698451D
VOLKSWAGEN      6X0 698 451
VOLKSWAGEN      6X0 698 451A
VOLKSWAGEN      6X0698451
VOLKSWAGEN      6X0698451A
VOLKSWAGEN      7M0 698 451
VOLKSWAGEN      7M0698451
VOLKSWAGEN      7M3 698 451A
VOLKSWAGEN      7M3698451A
VOLKSWAGEN      8E0 698 451
VOLKSWAGEN      8E0 698 451A
VOLKSWAGEN      8E0 698 451B
VOLKSWAGEN      8E0 698 451K
VOLKSWAGEN      8E0698451
VOLKSWAGEN      8E0698451A
VOLKSWAGEN      8E0698451B
VOLKSWAGEN      8E0698451K
VOLKSWAGEN      Daten von QH kopiert
zamienniki:
2096104
brak
TEXTAR
2096108
brak
TEXTAR
GDB1311
brak
TRW
GDB485
brak
TRW
223627
brak
NK
223947
brak
NK
229986
brak
NK
1501223627
brak
SBS
1501223947
brak
SBS
1501229986
brak
SBS
0263.92
brak
REMSA

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet BP456 QUINTON w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.