Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » JM5055 janmor

Cewka zapłonowa JM5055 JANMOR

JM5055 Cewka zapłonowa JANMOR
63.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

JM5055

producent:

JANMOR

Ciężar [kg] 0,221
nr EAN 5902925204820

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa JM5055 JANMOR

CEWKA ZAPŁ JANMOR JM5055

Cewka zapłonowa JM5055 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

ROLLS-ROYCE

SILVER SERAPH, CORNICHE V, PHANTOM VII, GHOST I, PHANTOM VII Drophead Coupe, PHANTOM VII coupe, WRAITH

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Cewka zapłonowa JM5055 producenta JANMOR

BMW

12131712219, 12131712223, 12137551260

numery OEM:
BMW      12131712219
BMW      12131712223
BMW      12137551260

Zastosowanie Cewka zapłonowa JM5055 JANMOR w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa JM5055 JANMOR:

Paweł, Racibórz
2024-02-12
 5/5
Ewidentnie nie pasuje do Daichatsu YRV z silnikiem 1.3 bez turbo

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.