Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OC 54 knecht

Filtr oleju OC 54 KNECHT

OC 54 Filtr oleju KNECHT
knecht OC 54
45.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (141 ocen)
numery handlowe:

77641343

numer części:

OC 54

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Średnica [mm] 93,2
Wysokość [mm] 141
Gwintowana złączka 1"-12UNF-2B
Średnica 2 [mm] 72,0
Średnica 3 [mm] 62,0
Moment dokręcenia [Nm] 20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego OCS 2
nr EAN 4009026029091

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 54 KNECHT

Filtr oleju pasuje do: PORSCHE 911, 911 SPEEDSTER, 911 TARGA, 959 2.8-3.6 03.74-06.94
numery OEM:
BMW      11421304423
BMW      11421308588
BMW      1304423
BMW      1308588
GMC      7984992
PORSCHE      91110775400
PORSCHE      91610775400
PORSCHE      93010776400
PORSCHE      93010776401

Zastosowanie Filtr oleju OC 54 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OC 54 KNECHT:

2020-01-21
 5/5
Znajomy polecił ten sklep i dostawcę knecht do mojego samochodu
2021-04-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-03
 5/5
Do swojego samochodu zakładam zawsze części knecht jak są dostępne
2020-03-20
 5/5
Kupiłem ten filtr razem z innymi częściami zamówienie nie dotarło już na drugi dzień
2023-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-30
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany, baaardzo szeroki wachlarz części
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-22
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany, baaardzo szeroki wachlarz części
2019-12-08
 5/5
Zamówiłem OC 275 i dostawa była już na drugi dzień
2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-05
 5/5
Swietna jakość za rozsądne pieniądze.
2019-10-08
 5/5
Jakość na pewno lepsza niż innych producentów których testowałem
2021-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-16
 5/5
Pasuje, spełnia swoją role.
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-28
 5/5
zgodny z opisem
2020-06-22
 3/5
Wysoka cena
2021-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-22
 5/5
Luź
2021-07-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-02-08
 3/5
Filtr oleju nie był uszkodzony ale opakowanie było rozcięte czymś ostrym
2020-05-11
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-11
 5/5
Filtr oleju OC 109/1 sprawdzony na almerze n15, lejemy pod max bagnetu i nie słychać łańcuszka . POLEACAM
2023-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.