Numer seryjny | K1704060 |
Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
nr EAN | 5901159215343 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr 1704060 KRAFT AUTOMOTIVE
ALFA ROMEO | 116760603000 | |
ALFA ROMEO | 60507213 | |
ALFA ROMEO | 71736171 | |
CITROËN | MLS000186 | |
FIAT | 5926021 | |
FIAT | 60507213 | |
FIAT | 62775369 | |
FIAT | 71736171 | |
FIAT | 74630787 | |
FORD | 1498028 | |
FORD | 3917 694 | |
FORD | 3917694 | |
FORD | 3947 506 | |
FORD | 3947506 | |
FORD | 5000189 | |
FORD | 5000862 | |
FORD | 5001 025 | |
FORD | 5001025 | |
FORD | 5018 351 | |
FORD | 5018351 | |
FORD | 7072 637 | |
FORD | 7072637 | |
FORD | 74 HM 6714 BA | |
FORD | 74HM6714BA | |
FORD | A 700 X 6714 SA | |
FORD | A700X6714SA | |
FORD | A730X6714JA | |
FORD | C 3 AE 6714 A | |
FORD | C 7 NN 6714 B | |
FORD | C 77 NN 6714 B | |
FORD | C3AE6714A | |
FORD | C77NN6714B | |
FORD | C7NN6714B | |
FORD | D 8 NN 6714 GA | |
FORD | D 8 NN 6714 LA | |
FORD | D8NN6714GA | |
FORD | D8NN6714LA | |
FORD | E 8 NN 6714 BA | |
FORD | E8NN6714BA | |
MERCEDES-BENZ | 0021844001 | |
PORSCHE | 90110720302 | |
PORSCHE | 90110720309 | |
RENAULT | 24151017 | |
RENAULT | 7701029280 | |
RENAULT | 7701415051 | |
ROVER | 554329 | |
ROVER | AEU 2218EVA | |
TALBOT | 990937 | |
VOLVO | 484074-0 | |
VOLVO | 4840740 | |
VOLVO | 731094 | |
VOLVO | 73194 | |
GAZ | 25403711 | |
GAZ | 25403711/1 | |
GAZ | 25403711/2 | |
VAG | 000091511A | |
VAG | 028115561F | |
VAG | 0681155611 | |
VAG | 068115561A | |
VAG | 068115561B | |
VAG | 068115561C | |
VAG | 068115561E | |
VAG | 068115568B | |
VAG | 681155611 | |
AC | 01FBO048 | |
AC | PF14 | |
AC | PF2 | |
AC | PF32 | |
AC | PF939 | |
AC | SPA | |
AC | X11 | |
AC | X150 | |
AC | X21 | |
AC | X29 | |
AC | X552 | |
AC | X554 | |
LAMBORGHINI | 244191501 | |
LAND ROVER | AEU 2218 | |
LAND ROVER | AEU2218L |
Zastosowanie Filtr 1704060 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr 1704060 KRAFT AUTOMOTIVE:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.