Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 152071760788 magneti marelli

Filtr oleju 152071760788 MAGNETI MARELLI

152071760788 Filtr oleju MAGNETI MARELLI
29.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

154705322670, 71760788

numer części:

152071760788

producent:

MAGNETI MARELLI

Wysokość [mm] 88
Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Wymiar gwintu UNF 3/4"-16
Średnica 1 [mm] 70
Średnica 2 [mm] 63
średnica zewnętrzna [mm] 78
nr EAN 8001063523507

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 152071760788 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
BMW      11427791059
CHRYSLER      04105409AC
DAIHATSU      1560025010
DAIHATSU      1560087104
DAIHATSU      1560087307
DAIHATSU      1560187307
DAIHATSU      1560187705
DAIHATSU      40111834
FIAT      59030255
FIAT      74434793
FIAT      74434794
FIAT      74446335
TOYOTA      0415264010
TOYOTA      0892202011
TOYOTA      1560025010
TOYOTA      156002501083
TOYOTA      1560176009
TOYOTA      156017600971
TOYOTA      1560178001
TOYOTA      156017800171
TOYOTA      1560196006
TOYOTA      401503037071
TOYOTA      415264010
TOYOTA      892202011
TOYOTA      9091503002
TOYOTA      9091503005
TOYOTA      9091520001
TOYOTA      9091520002
TOYOTA      9091520003
TOYOTA      9091520004
TOYOTA      9091533021
TOYOTA      90915TB001
TOYOTA      90915TB00100
TOYOTA      90915YZZG1
TOYOTA      90915YZZJ3
TOYOTA      90915YZZJ4
VOLKSWAGEN      J9091520001
VOLKSWAGEN      J9091520003
VAG      J9091520001
AC      PF53
AC      X170
MINI      11427791059

Zastosowanie Filtr oleju 152071760788 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 152071760788 MAGNETI MARELLI:

2022-08-28
 5/5
pasuje

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.