Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 26-0174 maxgear

Filtr oleju 26-0174 MAXGEAR

26-0174 Filtr oleju MAXGEAR
maxgear 26-0174
12.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

OF-281

numer części:

26-0174

producent:

MAXGEAR

Rodzaj filtra Wkład filtra
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego LS 7
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniami
Wysokość [mm] 159
Średnica wewnętrzna [mm] 23
średnica zewnętrzna [mm] 62
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 23
nr EAN 5907558514803

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 26-0174 MAXGEAR

FILTR OLEJU DB M104 W140 91-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      104 180 01 09
MERCEDES-BENZ      104 180 07 09
MERCEDES-BENZ      104 180 08 25
MERCEDES-BENZ      104 184 02 25
MERCEDES-BENZ      104 184 03 25
MERCEDES-BENZ      104 184 04 25
MERCEDES-BENZ      104 184 08 25
MERCEDES-BENZ      A 104 180 01 09
MERCEDES-BENZ      A 104 180 07 09
MERCEDES-BENZ      A 104 180 08 25
MERCEDES-BENZ      A 104 184 02 25
MERCEDES-BENZ      A 104 184 03 25
MERCEDES-BENZ      A 104 184 04 25
MERCEDES-BENZ      A 104 184 08 25
SSANGYONG      1041 800109
SSANGYONG      162 184 30 25
SSANGYONG      16218-03009
VAG      00A 115 466

Zastosowanie Filtr oleju 26-0174 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 26-0174 MAXGEAR:

2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.