Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-0209 maxgear

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0209 MAXGEAR

69-0209 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
maxgear 69-0209
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0209
20.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-303012

numer części:

69-0209

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
parzyste numery artykułów 10660
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Ciężar [kg] 0,367
nr EAN 5907558560114

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0209 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. PEUGEOT 106/206 (LE LUB PR STRONA W ZALENOÎCI OD POJAZDU)

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0209 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0209 producenta MAXGEAR

CITROËN

1607316280, 381714, 381730, 381741

PEUGEOT

1607316280, 381714, 381730, 381741

numery OEM:
CITROËN      16 073 162 80
CITROËN      3817.14
CITROËN      3817.30
CITROËN      3817.41
PEUGEOT      16 073 162 80
PEUGEOT      3817.14
PEUGEOT      3817.30
PEUGEOT      3817.41

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0209 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0209 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.