Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-0405 maxgear

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0405 MAXGEAR

69-0405 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny MAXGEAR
31.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-301084

numer części:

69-0405

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy wewnątrz
nr EAN 5907558578478

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0405 MAXGEAR

DRĽŻEK KIER. VW GOLF4/BORA LE/PR
numery OEM:
AUDI      1J0 422 803 B
AUDI      1J0 422 803 E
AUDI      1J0 422 804 B
AUDI      1J0 422 804 E
AUDI      1J0 422 807 B
SEAT      1J0 422 803 B
SEAT      1J0 422 803 E
SEAT      1J0 422 804 B
SEAT      1J0 422 804 E
SEAT      1J0 422 807 B
SEAT      1J0 422 807 E
SKODA      1J0 422 803 B
SKODA      1J0 422 804 B
VOLKSWAGEN      1J0 422 803 B
VOLKSWAGEN      1J0 422 803 E
VOLKSWAGEN      1J0 422 804 B
VOLKSWAGEN      1J0 422 804 E
VOLKSWAGEN      1J0 422 807 B
VOLKSWAGEN      1J0 422 807 E
FAW-VW      1J0 422 803 B
FAW-VW      1J0 422 803 E
FAW-VW      1J0 422 804 B
FAW-VW      1J0 422 804 E
FAW-VW      1J0 422 807 B

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0405 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0405 MAXGEAR:

2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.