Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 72-0176 maxgear

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 72-0176 MAXGEAR

72-0176 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora MAXGEAR
10.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

0344516DE-30

numer części:

72-0176

producent:

MAXGEAR

Grubość [mm] 11,0
Średnica wewnętrzna [mm] 16,0
średnica zewnętrzna [mm] 41,0
Rodzaj łożyska Łożysko toczne
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,064
nr EAN 5907558579116

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 72-0176 MAXGEAR

ŁOŻYSKO PODUSZKI AMORT. OPEL
numery OEM:
OPEL      03 44 515
OPEL      03 44 516
OPEL      3 44 515
OPEL      3 44 516
VAUXHALL      090236985
VAUXHALL      090425479
VAUXHALL      90236985
VAUXHALL      90425479

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 72-0176 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 72-0176 MAXGEAR:

2023-03-20
 5/5
Ok.
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-17
 5/5
Wszystko OK, szybka realizacja zamówienia
2023-03-24
 5/5
Zgodnie z opisem plasuje na oryginał jak i na ashika oraz kayoba amory
2023-03-20
 5/5
Ok.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).