Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Toyota AVENSIS Kombi (_T22_) 2.0 VVT-i (AZT220_, AZT220R) (2000.10-2003.02) 150km » L1513 monroe
wybrany samochód: 
Toyota Avensis Kombi (_t22_) 2.0 Vvt-i (azt220_, Azt220r) (2000.10-2003.02) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L1513 MONROE

L1513 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny MONROE
monroe L1513
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L1513
L1513
monroe L1513 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L1513 monroe
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L1513 monroe

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L1513

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,700
Wymiar gwintuM16x1,5 / F16x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm]31
Szerokość opakowania [cm]8
Wysokość opakowania [cm]4
nr EAN5412096281464

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L1513 MONROE

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 288mm) pasuje do: CITROEN C25; FIAT DUCATO; PEUGEOT J5 1.8-2.5D 09.81-05.94
numery OEM:
CITROËN      3812.27
FIAT      9750001180
FIAT      9750390080
PEUGEOT      3812.27

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L1513 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L1513 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.