Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L24212 monroe

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L24212 MONROE

L24212 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny MONROE
monroe L24212
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L24212
L24212
monroe L24212 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L24212 monroe
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L24212 monroe
53.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L24212

producent:

MONROE

Długość [mm] 322
Ciężar [kg] 0,600
Wymagana ilość 2
Wymiar gwintu M12x1,5 / F14x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm] 43,5
Szerokość opakowania [cm] 7,5
Wysokość opakowania [cm] 4
nr EAN 5412096275753

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L24212 MONROE

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 322mm) pasuje do: OPEL COMBO/MINIVAN, CORSA B, CORSA B/HATCHBACK, TIGRA 1.0-1.7D 03.93-12.02

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L24212 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L24212 producenta MONROE

OPEL

26030411, 322155

numery OEM:
OPEL      26030411
OPEL      3 22 155
VAUXHALL      26030411
VAUXHALL      93192445

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L24212 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L24212 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.